بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
روحانی؛
روحانی گفت:رهبر معظم انقلاب با بیانات حکیمانه مردم را راهنمایی و واقعیت ها را تبیین کردند.
تدبیر24»حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: مردم ایران از یک آزمون تاریخی دیگر سربلند بیرون آمدند و نشان دادند علیرغم این که ممکن است مشکلات اقتصادی داشته و از مدیریت کشور گله داشته باشند اما هرگز نخواهند گذاشت آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

وی افزود: مردم ما به خوبی آگاه هستند که هدف اصلی خودکفایی کشور در زمینه تامین انرژی است برای اینکه ما محتاج به بیرون نباشیم و بتوانیم با تولیدی که در داخل انجام می‌دهیم انرژی مورد نیاز را به صورت صحیح و مصرف درست اجرا و عمل کنیم و همچنین یک مقدار عدالت را در جامعه پیاده و اجرا کنیم یعنی از یارانه سوخت، مردم نیازمند بیشتر از مردم غیر نیازمند استفاده کنند.

رئیس جمهوری افزود: آنچه حاصل طرح اصلاح قیمت بوده به ۱۸ میلیون جمعیت متوسط و یا کم درآمد پرداخت می شود که خوشبختانه همان طور که اعلام شده بود دومرحله آن اجرا و عملیاتی شد. در تاریخ ۲۷ آبان این وجه در حساب هفت میلیون و ۸۵۰ هزار خانوار ، و ۲۹ آبان هم این وجه در حساب چهار میلیون و ۴۴۸ هزار خانوار واریز شد و مابقی ۱۸ میلیون هم شنبه پرداخت خواهد شد.

روحانی یادآورشد: البته ممکن است برخی از افراد این طرح اصلاح شامل آنها بشود، شاید یارانه هم انصراف داده بودند و داخل این گروه ها باشند و باید توضیحات بیشتری در این طرح جدید برای مردم بیان شود.

رئیس جمهور همچنین با قدردانی از اجتماعات عظیم و خودجوش مردم در شهرهای مختلف کشور از جمله زنجان، تبریز ، شهر کرد و سایر شهرها علیه آشوبگرها، تاکید کرد: این بزرگترین نمایش قدرت ملت ایران است و در این جریانات هم توان دشمنان ما مشخص شد و هم میزان ایستادگی، بزرگواری و عظمت ملت ایران به نمایش درآمد.

مهمترین اظهارات روحانی شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب با بیانات حکیمانه مردم را راهنمایی و واقعیت ها را تبیین کردند

حاصل طرح اصلاح قیمت انرژی، پرداخت مبالغی به 18 میلیون خانوار متوسط و کم درآمد است

ملت ایران آزمایش خود را با نمره بالایی قبول شد؛ امروز نوبت مسوولان است

اجتماعات عظیم و خودجوش علیه آشوبگران، بزرگترین نمایش قدرت ملت ایران است

به خاطر آگاهی، صبوری و موقع شناسی مردم سر تعظیم فرود می آورم

یک جمع کوچک، ضد وطن و منافع ملی اقدام کردند

همواره باید برای شنیدن نقدها و نظرات مردم گوش شنوا داشته باشیم

باید در برابر مزدورانی که علیه امنیت کشور اقدام می کنند، قاطع باشیم
برچسب ها: منافع ملی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها