بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
سازمان نظام پرستاری کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر و دعوت از آحاد مردم جهت حضور در تجمع بزرگ میدان انقلاب بیانیه ای را صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
اعتراضات به حق مردم ،متعاقب افزایش ناگهانی قیمت بنزین به سرعت مورد سوء استفاده شبکه سازماندهی شده ضد انقلاب قرار گرفت و با پادویی تعدادی از اراذل اجاره ای چند روزی امنیت را در برخی از شهرهای ایران اسلامی مورد تهدید قرار داد و در این فتنه گری خون ده ها تن از هم وطنانمان با تیر نامردی ضد انقلاب بر زمین ریخت و صدها تن از مردم را مصدوم نمود.

در این روزها همکاران ما در بعضی شهرها همچون گذشته در راستای امداد و درمان مصدومین، متحمل مجاهدت های فراوانی شدند و علی رغم تهدیدات فراوان و تخریب برخی مراکز درمانی و آمبولانس های اورژانس و هتک حرمت امدادگران اورژانس پیش بیمارستانی، روند امداد و درمان را متوقف ننمودند.

این سازمان به نیابت از هزاران تن از اعضا جامعه خدوم پرستاری استان تهران همراه با سایر اقشار ملت ، از همگان میخواهد با شرکت در راهپیمایی فردا – دوشنبه، به سمت میدان انقلاب – بار دیگر جلوه ای از اتحاد و عقلانیت انقلابی را به منصه ظهور برسانند.

نظام پرستاری تهران و شهرستانهای تابعه
برچسب ها: میدان انقلاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها