بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور گفت: فردا (۱۳ آذرماه) از فعالیت این سامانه در نیمه غربی کاسته می‌شود و در مناطقی از شمال شرق و جنوب شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود.
تدبیر24»صادق ضیاییان  افزود: با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز (۱۲ آذرماه) با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور برای استان‌های واقع در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و برای مناطقی از مرکز و جنوب بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی در ادامه گفت: بارش در استان‌های چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، غرب فارس، شرق و شمال خوزستان، بوشهر، لرستان، گیلان، نیمه غربی مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی شدت بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه (۱۴ آذرماه) با نفوذ جریانات سرد شمالی روی نوار شمالی ابتدا در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات آن و بتدریج در شمال شرق شاهد بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف به همراه کاهش نسبی دما خواهیم بود همچنین در این روز برای غرب و جنوب غرب بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه روز جمعه (۱۵ آذرماه) در شمال غرب کاهش می‌یابد و در بخش‌هایی از شمال شرق و غالب مناطق نیمه غربی ادامه خواهد داشت،گفت: در این روز در بخش‌هایی از جنوب شرق شاهد بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز شنبه (۱۶ آذرماه) تشدید بارش در نیمه غربی و جنوب شرق پیش‌بینی می‌شود.

وی درادامه گفت: طی امروز و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج خواهد بود. روزهای جمعه و شنبه شمال و مرکز خلیج فارس و روز شنبه دریای عمان و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۳ آذرماه) کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرمترین و سردترین زمان به ۱۱ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد. آسمان پایتخت پس فردا (۱۴ آذرماه) نیمه ابری با احتمال غبار صبحگاهی در بعد از ظهر افزایش ابر و در اواخر وقت بارش باران با بیشترین و کمترین دمای ۱۱ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها