بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
مهاجم بارسلونا نسبت به پنجمین توپ طلای ستاره پرتغالی بی تفاوت نبود و از این اتفاق ناراحت شده بود.
تدبیر24»فرانس فوتبال به منظور ششمین توپ طلای لیونل مسی با این بازیکن مصاحبه کرد. مهاجم بارسلونا دوشنبه شب برنده توپ طلا ۲۰۱۹ شد. ستاره آرژانتینی از کریستیانو رونالدو که پنج توپ طلا داشت پیشی گرفت. رونالدو در سال ۲۰۱۷ توانست به مسی برسد. این اتفاق مهاجم بارسلونا را تحت تاثیر قرار داد.

او در این رابطه به مجله فرانسوی گفت: دوست داشتم پنج توپ طلا داشته باشم و در این زمینه منحصر به فرد باشم. زمانی که رونالدو با من برابر شد کمی ناراحت شدم. دیگر به تنهایی در راس نبودم. با این حال او در آن زمان شایسته کسب توپ طلا بود و من نمی توانستم کاری انجام دهم.

مسی یک دهه با رونالدو در کسب توپ طلا رقابت داشت و نتوانسته بود از سال ۲۰۱۵ این جایزه را به دست آورد. ستاره آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: می دانستم چرا برنده این عنوان نمی شوم. نمی توانستیم به هدفمان یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا برسیم. این رقابت ها تاثیر زیادی روی برنده توپ طلا می گذارد. زمانی که رونالدو جوایز را به دست می آورد به این خاطر بود که فصل های خیلی خوبی را پشت سر می گذاشت و لیگ قهرمانان را فتح می کرد. این موضوع تعیین کننده بود.

مهاجم بارسلونا در پایان گفت: عناوین گروهی از همه مهمتر هستند و جوایز فردی ارزش زیادی دارد. به همین خاطر در بالاترین سطح ورزش همیشه یک ورزشکار دوست دارد پیروز شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها