بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
روحانی در صحن مجلس:
رئیس‌جمهور گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها فکر می‌کردند تحریم‌ها دولت را ناتوان خواهد ساخت اما ناامید شدند و ناامید خواهند شد.
تدبیر24»حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز(یکشنبه) که برای تقدیم لایحه بودجه 99 به مجلس شورای اسلامی رفته است، اظهارکرد: همزمانی تقدیم لایحه بودجه با ایام شعف ملت ایران و نمایندگان ملت برای حضور در انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم با حضور پرشور ملت ایران بهترین ها برای ملت انتخاب شوند.

رئیس جمهور گفت: امیدوارم مجلس یازدهم همانند مجالس گذشته بتواند مسیر و راه خود را اجرا و عملیاتی کند.

روحانی تأکید کرد: همه نمایندگان مجلس میراث‌دار بزرگانی همچون آیت‌الله مدرس، آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهدا هستند.

وی افزود: سال گذشته ما در سخت‌ترین شرایط تحریم بودیم. وعده دادیم دولت تمام توان خود را به کار خواهد گرفت و در کنار استواری ملت ایران و ارکان دیگر خواهد توانست بودجه را محقق سازد و تا امروز نیز اینگونه بوده است.

روحانی تصریح کرد: ۹ ماه از سال ۹۸ گذشته، بودجه‌های جاری به موقع پرداخت شده و بودجه عمرانی تاکنون به میزان ۳۴ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است و طرح های مهم و مورد نظر دولت یا افتتاح شده و یا تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مهم در شرایطی محقق شد که آمریکا و صهیونیست ها فکر می کردند تحریم ها دولت را ناتوان خواهد ساخت اما ناامید شدند و ناامید خواهند شد.

روحانی خاطرنشان کرد: ما بر مبنای خواست ملت ایران، در طول ۹ ماه گذشته در اقتصاد کلان قدم های بزرگی برداشته ایم.
برچسب ها: بودجه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها