بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
تدبیر24»جلسه مشترک شورای مرکزی فراکسیون امید با تنی چند از چهره های اصولگرا درباره "باشگاه تحریمی ها" برگزار شد.
در این جلسه که برخی اعضای شورای سیاستگذاری باشگاه تحریمی ها (منوچهر متکی،علیرضا فرقانی، محمدعلی پورمختار) حضور داشتند محمدعلی پورمختار به بیان سابقه فعالیت این شورا و نتایج جلسات متعدد و پیشرفت روند کار باشگاه تحریمی ها و برنامه های پیش رو  پرداخت و  از اعضای فراکسیون امید برای همکاری در این طرح فراملی دعوت به همکاری کرد.
 

پس از پورمختار ، هفت نفر از اعضای فراکسیون امید از جمله الیاس حضرتی و هاشم زائی و کواکبیان و ...  نقطه نظرات خود را اعلام کردند.
در پایان منوچهر متکی - وزیر پیشین امور خارجه -  دیگر ابعاد باشگاه تحریمی ها و نظرات مسئولین ارشد نظام را در این خصوص باشگاه تحریمی ها ارائه کرد.
برخی تحلیلگران می گویند این رویکرد اصولگرایان در ابراز تمایل برای جلب نظر و همکاری اصلاح طلبان و تلاش برای ایجاد همگرایی جناح های مختلف در یک پروژه ملی و فراملی می تواند الگوی یک سیاستگذاری موفق در ایران باشد.

منبع: عصرایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها