بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
سازمان هواشناسی با پیش بینی تداوم افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت تا چهارشنبه اعلام کرد:روز ۵شنبه بارش باران در تهران آغاز می‌شود.
 تدبیر24» بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور طی سه روز آینده جو آرام و پایدار برای اکثر مناطق کشور پیش بینی می‌شود و به همین دلیل افزایش آلاینده‌ها به خصوص در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت ادامه خواهد داشت. فردا به سبب وزش باد موقتا از علظت آلاینده‌های جوی به طور نسبی کاسته خواهد شد.

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه با جنوبی شدن جریانات در سواحل شمالی، افزایش نسبی دما ۳ تا ۵ درجه‌ای به خصوص برای نیمه غربی سواحل دریای خزر پیش بینی می‌شود و در اردبیل وزش باد نسبتا شدید جنوبی روی می‌دهد.

روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب و شمالغرب کشور بارش پراکنده در دامنه زاگرس مرکزی در غرب و شمالغرب آغاز خواهد شد. در این روز افزایش آلاینده‌های جوی برای شهر‌های و پرجمعیت واقع در مکز کشور و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده پنجشنبه این سامانه بارشی به مناطقی از جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران، البرز، قزوین گسترش می‌یابد. شدت بارش در این روز در استان‌های لرستان، کرمانشاه، نیمه غربی کردستان و جنوب آذربایجان پیش بینی می‌شود و بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف خواهد بود.

جمعه با تداوم فعالیت این سامانه در نیمه غربی کشور در مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز نیز بارش پراکنده روی می‌دهد، ضمن این‌که در این روز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بای سواحل شمالی بارش و کاهش دما پیش بینی شده است.
برچسب ها: هواشناسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها