بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
با اعلام عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال زمان انتخابات ریست فدراسیون فوتبال مشخص شد.
 تدبیر24»فریدون اصفهانیان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی اعلام کرد که زمان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ۱۸ اردیبهشت است و تا آن زمان، حیدر بهاروند سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

این در حالی است که اعضای هیات رییسه دیروز (دوشنبه) تاکید داشتند با توجه به استعفای تاج تلاش می‌کنند انتخابات فدراسیون فوتبال پیش از پایان سال ۹۸ برگزار شود.

اصفهانیان درباره شرایط فدراسیون فوتبال پس از استعفای تاج اظهار کرد: در اساسنامه فدراسیون فوتبال و طبق بند ۲ ماده ۳۸، اگر رییس فدراسیون غایب باشد یا فوت شده باشد یا از وظایف خود به صورت موقت یا دائم سر باز بزند، نایب رییس اول جاشنین او می‌شود و در صورت نبودن نایب اول، سایر نواب این مسئولیت را برعهده می‌گیرند. به همین دلیل در جلسه دیروز، قرار شد طبق اساسنامه حیدر بهاروند که نایب رییس دوم هستند مسئولیت فدراسیون را برعهده بگیرند.

وی درباره مصاحبه کفاشیان در خصوص استعفا ندادن گفت: کفاشیان در مصاحبه خود گفته بود که اگر بخواهند استعفا می‌دهد. او مدتی غایب بود و با وجود بودن نام او به عنوان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسییون فوتبال، حضور نیافتن او در فدراسیون در چند ماه اخیر باعث شد سرپرستی بر عهده بهاروند قرار بگیرد.

اصفهانیان درباره شایعات پیرامون دلیل استعفای مهدی تاج هم تصریح کرد: قرارداد ویلموتس به شکلی که گفته می‌شود نیست. تاج مدت زیادی در بیمارستان بستری بود و الآن هم در خانه به استراحت کامل می‌پردازد. دکترها به او گفتند که دوباره نباید در فضایی پر از استرس قرار بگیرد.

عضو هیات ریییسه فدراسیون درباره انتخابات زودهنگام فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین مهدی تاج توضیح داد: ما روز گذشته به ملاقات وزیر ورزش و جوانان رفتیم و ایشان معتقد بودند طبق اساسنامه پیش برویم و از تصمیم ما حمایت کرد. وقتی وزیر این حرف را می‌زند، طبیعی است که انتخابات در وقت خود یعنی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود. نمی‌دانم چه کسی گفته بود زودتر برگزار می‌شود و این خبر فقط در رسانه‌ها مطرح شده بود.

وی در خصوص سرمربی بعدی تیم ملی بیان کرد: ما هم تاکید داریم که سرمربی بعدی باید زودتر انتخاب شود. برای انتخاب جانشین ویلموتس دیر شده و باید سریع‌تر این اتفاق بیفتد. هم تیم ملی و هم تیم امید در مسابقات حساسی حضور دارند و باید تدارکات لازم برای آن‌ها دیده شود. باید سرمربی با تدارکات لازم و مناسب انتخاب شود و سعی می‌کنیم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. هم گزینه داخلی و هم گزینه خارجی برای نیمکت تیم ملی وجود دارد و سعی می‌کنیم خیلی زود به نتیجه برسیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها