بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
وزیر راه و شهرسازی از تشکیل کارگروه تامین مسکن محرومان خبر داد و گفت: به دهک‌های یک تا سه زمین رایگان و وام بلاعوض برای خانه‌دار شدن واگذار می‌شود.
 تدبیر24»محمد اسلامی در حاشیه بهره‌برداری از مترو هشتگرد در پاسخ به پرسش خبرنگار درخصوص جلسه روز گذشته با دستگاه‌های حمایتی اظهار کرد: حرف‌هایی که می‌زنیم وعده نیست و اقدام و عمل است. دیروز برای تامین مسکن سه دهک نیازمند جلسه‌ای با دستگاه‌های حمایتی برگزار شد.

وی ادامه داد: این اولین جلسه بود و تا به حال چنین جلسه‌ای برای تامین مسکن محرومان نداشتیم. بر این اساس تمام دستگاه‌های حمایتی جهت تامین مسکن محرومان اقدام خواهند کرد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: به دنبال این هستیم تا با یک همگرای و تدوین یک نقشه راه محرومان را شناسایی و برای تامین مسکن آن‌ها به صورت یکپارچه تصمیم‌گیری کنیم.

اسلامی گفت: در این برنامه وزارت راه و شهرسازی زمین رایگان می‌دهد و بر اساس قانون نیز به دهک‌های یک تا سه وام‌های بلاعوض تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه واحد‌های مسکونی با مشخصات طراحی شده از سوی بنیاد مسکن ساخته می‌شود تصریح کرد: برای تامین مسکن محرومان کارگروهی با حضور همه دستگاه‌های حمایتی تشکیل شده که در استان‌ها با محوریت استانداران به صورت قرارگاهی دهک‌های یک، ۲ و ۳ جامعه را خانه‌دار خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها