بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
در گذشته، برخی چهره‌های اصولگرا خواهان کناره‌گیری حسن روحانی از ریاست‌جمهوری شدند و عنوان می‌کردند که او توان اداره کشور را ندارد، حال بعضی از افراد منتسب به جریان اصلاحات مثل عباس عبدی و البته متفاوت از نگاه اصولگرایان، این موضوع را مطرح کرده‌اند.
 تدبیر24»در گذشته، برخی چهره‌های اصولگرا خواهان کناره‌گیری حسن روحانی از ریاست‌جمهوری شدند و عنوان می‌کردند که او توان اداره کشور را ندارد، حال بعضی از افراد منتسب به جریان اصلاحات مثل عباس عبدی و البته متفاوت از نگاه اصولگرایان، این موضوع را مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه ابوالفضل سروش، نماینده تهران به سایت روزنو گفت: طرح موضوع استعفای رییس‌جمهور با هر نیتی که مطرح شود، انحرافی است و من آن را خارج از چارچوب و قواعد نظام می‌دانم.

وی افزود: با وضعیت کنونی که بر کشور حاکم است و شرایطی که ما در منطقه و دنیا داریم، استعفای رییس‌جمور بر بحران‌های ما اضافه خواهد کرد و هر فردی که بر این موضوعات واقف باشد هرگز به خود اجازه نمی‌دهد که چنین حرف‌های انحرافی را به زبان بیاورد.

سروش تصریح کرد: وقتی کشور در شرایط اضطرار قرار می‌گیرد به‌جای انتقاد باید راهکار ارائه داد و جای تعجب دارد که عده‌ای که خود را دلسوز انقلاب و نظام می‌دانند با علم به این موضوع بازهم مسیر انتقاد و تخریب دولت را در پیش می‌گیرند.

عضو فراکسیون امید در پاسخ به اینکه بهترین راه برای عبور از بحران‌های اقتصادی که گریبان کشور را گرفته چیست؟ گفت: ما به‌عنوان اعضای فراکسیون امید قبل از آنکه دولت دوازدهم شکل بگیرد به آقای روحانی گفتیم که جز آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد، تیم اقتصادی خود را تغییر دهید که متاسفانه آقای رییس‌جمهور این توصیه را جدی نگرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر دولتی که بر سر کار می‌آید باید تئوری اقتصادی داشته باشد، ولی می‌بینیم که دولت آقای روحانی پس از گذشت شش سال همچنان فاقد یک تئوری اقتصادی است. مطمئنم اگر آقای رییس‌جمهور به این موضوع توجه کند و در همین زمان باقی‌مانده این هدف را در دستور کارش قرار دهد، حتماً وضع به نفع مردم و کشور تغییر پیدا خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها