بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور طی پیامی شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
در پیام این سازمان آمده است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین
((وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ))

خون پاک سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ووتنی چند از پاک ترین مجاهدین دوران غیبت توسط شقی ترینِ های روزگار بر زمین ریخت تا بار دیگر مردم ما از حقیقت راهی که در آن هستند غافل نشوند، 
بی شک شهادت سردار دلها، بار دیگر چهره ننگین آمریکا را به عنوان نماد استکبار ، ظلم نهادینه شده و خونریزی ،به ملت های منطقه نشان خواهد داد و درستی راه آن مجاهد بالله را بر سست عنصران داخلی یادآوری خواهد نمود .

امروز سردمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود و شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم به ویژه در جای جای #نظام_سلامت خواهد جوشید و عواقب این جنایت آشکار،  متوجه عاملین آن خواهد بود.
این سازمان شهادت مالک اشتر زمان، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران ،شهدای بهداری جبهه مقاومت و یکایک همکارانمان درحوزه بهداشت و درمان و اعضا پر تلاش سازمان بسیج جامعه پزشکی تبریک و تسلیت عرض میکند.
صدها تن از پزشکان و پرستاران کشور خاطرات مهربانی و رافت شهید #سلیمانی را در روزهای حضورشان در پست های امدادی و درمانی جبهه مقاومت فراموش نخواند کرد و این خون پاک بر زمین ریخته تا ابد در سینه های ما خواهد جوشید .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها