بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
با مصوبه جلسه ۷۳۷ شورای فرهنگ عمومی روز ۱۳ دی در تقویم به نام سردار سلیمانی ثبت می‌شود.
 تدبیر24»محمد آقاسی دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: «در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی برای پاسداشت مجاهدت‌های خالصانه سردار حاج قاسم سلیمانی موضوع نام گذاری روزی در تقویم به نام ایشان مطرح گردید. با توجه به شخصیت همه جانبه و ارادت متن جامعه و مردم به این قهرمان ملی و ابعاد جهانی جنایت تروریستی، ضروری بود که از دیدگاه‌های مردم هم در نامگذاری این روز تاریخی و تاریخ ساز، بهره گرفته شود؛ لذا طی دو روز گذشته دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با چند فراخوان در رسانه‌های اجتماعی و پیامکی، سامانه‌ای جهت ثبت نظرات مردمی در این خصوص اقدام کرد.»

آقاسی افزود: «از میان قریب به ۴۰۰۰ عناوین پیشنهادی، حدود ۳۰ درصد عناوین اشاره به تعبیر و موضوع مقاومت با بیشترین فراوانی و مشتقات متعدد را داشت. همچنین در رتبه بعدی و در حدود ۲۵ درصد، تعبیر شهید، شهادت و شهدا پربسامدترین نظرات پیشنهادی مردم را داراست. در رتبه سوم نیز ترکیباتی که به سردار اشاره داشت، توسط مردم خوب و قهرمان پیشنهاد شده است.»

دبیر ستاد فرهنگ شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به پیشنهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مبنی بر نامگذاری این روز به عنوان «روز جهانی مقاومت» اعلام کرد: «با بررسی روز‌های هم نام در تقویم و تلاش ضمن تامین نظر مردم، از سال آینده ۱۳ دی؛ روز جهانی مقاومت - شهادت الگوی اخلاص و عمل سردارسپهبد قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی، در جلسه ۷۳۷ شورای فرهنگ عمومی مصوب شد که ان شاالله به زودی با اعلام وصول مصوبه پیشنهادی و گردش کار در شورای عالی انقلاب فرهنگی، تایید، تصویب و ابلاغ می‌شود»

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این کار بتواند ذره‌ای از مجاهدت‌های مدبرانه این سردار شهید، و نیز عشق و ارادت مردم ایران به ایشان را به صورت نمادین جاودانه کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها