بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان خواهد بود.
 تدبیر24»حجت الاسلام نصر الله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، حقوق کارمندان دولت در سال آینده ۱۵درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

او تصریح کرد: همچنین بر اساس بند الف تبصره ۱۲لایحه بودجه حداقل حقوق کارمندان دولت با هر نوع رابطه استخدامی در سال آینده ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه حقوق بازنشستگان نیز در سال آینده ۱۵درصد افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: از این رو افرادی که با افزایش ۱۵درصدی، حقوق آن‌ها همچنان کمتر از ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان باشد، با اضافه شدن میزان این کسری به حقوق آن‌ها به این حداقل خواهند رسید که این موضوع شامل همه کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قرار دادی می‌باشد.

او تصریح کرد: تبصره ۱۴ لایحه بودجه که مربوط به تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی به کالا‌های اساسی است هنوز در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار نگرفته است، اما نگاه مجلس در این باره این است که تخصیص ارز به کالا‌های اساسی باید به گونه‌ای باشد که بدون هیچ گونه افزایش قیمتی در اختیار مردم قرار بگیرند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها