بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

تدبیر۲۴》وهاب عزیزی در نشست خبری جهادگران ایران اسلامی اظهار کرد: حدود سه هفته پیش فراخوان دادیم برای کاندیداهای تهران و حدود ۸۰۰ نفر با ما تماس گرفتند و ۴۵۰ نفر رزومه خود را برای ما ارسال کردند  و با بررسی رزومه این ۴۵۰ نفر حدود ۱۲۴ نفر مورد تأیید قرار گرفتند و پس از بررسی این ۱۲۴ نفر و بررسی بازخورد مردمی ۹۰ نفر تأیید شدند و در نهایت تصمیم بر این است که ۳۰ نفر را معرفی کنیم.



به گزارش خبرنگار تدبیر۲۴ وی افزود: قرار است لیستی با عنوان ائتلاف جهادگران ایران اسلامی با سرلیستی سید محمد حسینی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شود و همچنین آیت‌الله عباسعلی اختری، کاندیدای مدنظر ما برای مجلس خبرگان رهبری از تهران برای انتخابات مجلس خبرگان معرفی خواهد شد.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی با بیان اینکه کسی که خود را کاندیدای ارزشی می‌نامد باید اتفاق شیشه‌ای و شفاف داشته باشد، یادآور شد: تکثر احزاب و جناح‌ها خوب است و اعتقاد داریم جوانان دارای تخصص باید به عرصه سیاست و انتخابات مجلس ورود پیدا کنند و بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب باید جوانان حضور فعال داشته باشند.


عزیزی وحدت عالی را مشارکت همه گروه‌ها دانست و گفت: اصلاح‌طلب و اصولگرا هم ندارد و آنچه مهم است برخورداری از شعور ولایت‌پذیری بوده تا برای اساس ولایت‌پذیری برای مردم کار کنند و به مردم خدمت کنند و در اینجا من توصیه می‌کنم از زندگی و مسلک سردار سلیمانی درس بیاموزیم.

وی با بیان اینکه دوران سهم‌خواهی گذشته است، یادآور شد: افرادی که در پی سهم‌خواهی هستند، آن‌قدر مست قدرت و سهم‌خواهی شده که صدای شکسته شدن استخوان‌های طبقه متوسط را نمی‌شنوند.



دبیر کل جهادگران ایران اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا جهادگران ایران اسلامی به دنبال ارائه لیست در سراسر کشور نیست و چرا فقط در تهران لیست می‌دهید، عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم اول هسته را قوی کنیم.

وی اضافه کرد: گزینه‌های ما برای ریاست مجلس آقایان مظفر، زاکانی و ذوالنور هستند و اینکه آقای حسینی را به عنوان رئیس مجلس معرفی نمی‌کنیم به معنای این نیست که آقای حسینی ظرفیت ریاست مجلس را ندارد، بلکه ظرفیت آقای مظفر بیشتر است و اعتقاد داریم که هزینه‌های بسیاری برای انقلاب داده و فقط سه برادر او در یک عملیات به شهادت رسیدند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها