بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
 تدبیر24»این شرکت هواپیمایی که به شکلی در کشور ترکیه در حال فعالیت است و پروازهایی به کشور ایران نیز انجام میدهد یکی از معروفترین شرکتهای هواپیمایی موجود در این کشور میباشد که همه ساله افراد زیادی را که با استفاده از بلیط هواپیما قصد انجام سفر هوایی دارند را به مقاصد مورد نظرشان منتقل میکند.

در پروازهایی که توسط این شرکت هواپیمایی ترکیهای به ایران انجام میشود به مسافرانی که با استفاده از بلیط خارجی قصد حضور در این پروازها را دارند خدمات متنوع و گوناگونی ارائه میشود که مسافران در طول سفر میتوانند از آنها بهرهمند شوند.

شرکت هواپیمایی فری برد در طول سالهای اخیر تغییرات بسیاری را در نحوه ارائه خدمات خود به مسافرانی که با تهیه بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفر هوایی دارند ایجاد کرده است و قدمهای بلند و موثری را برای رسیدن به اهدافش برداشته است.


در ادامه به معرفی بیشتر و تغییر و تحولاتی که در طی سالهای فعالیت در این شرکت هواپیمایی ترکیهای رخ داده است خواهیم پرداخت. در صورتیکه قصد انجام پرواز خارجی و داخلی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی با این شرکت ترکیهای را دارید با ما در ادامه همراه باشید.

تاریخچه این شرکت هواپیمایی

این شرکت هواپیمایی که در کشور ترکیه در حال فعالیت میباشد توانست در سال 2000 به ثبت رسمی ایرلاینهای ترکیه برسد و بعد از سپری کردن برخی از مراحل و تکمیل فرآیندهای موجود در این راستا در سال 2001 میلادی توانست فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات پرواز خارجی و پرواز داخلی به مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفرهای هوایی را داشتند آغاز کند.

در ابتدا این شرکت هواپیمایی از سه فروند هواپیما MD83 در ناوگان هوایی خود استفاده میکرد و توسط آنها مسافران بسیاری را که با تهیه بلیط خارجی و بلیط ارزان هواپیما قصد سفر داشتند را به نقاط مختلف جهان منتقل میکرد.

این شرکت با انجام پروازهایی خارجی و انتقال مسافرانی که با تهیه بلیط هواپیما قصد سفر داشتند به مقاصدشان توانست در زمینه ارائه خدمات هواپیمایی پیشرفتهای چشمگیری داشته باشد و خود را در بین شرکتهای هواپیمایی دیگر بیش از پیش مطرح کند.

پیشرفتهای این شرکت

با سرعت بالایی صورت گرفت و استقبال خوبی نیز از آن در این عرصه از طرف مسافرانی که با پرواز خارجی و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما قصد سفر داشتند صورت پذیرفت از ابنرو این شرکت هواپیمایی 3 سال پس از انجام اولین پرواز خود یعنی در سال 2004 اقدام به نوسازی ناوگان هواپیمایی خود کرد و با خرید هواپیماهای ایرباس 320 و 321 فصلی جدید در ارائه خدمات هواپیمایی در این شرکت بوجود آمد.

تغییرات در این ناوگان سبب شد تا رضایت مسافرانی که با استفاده از خرید آنلاین بلیط هواپیما برای پرواز خارجی قصد داشتند از هواپیما استفاده کنند جلب شد همین سبب شد تا این شرکت هواپیمایی بتواند خود را به عنوان یکی از شرکتهای هواپیمایی که خدماتی با کیفیت ارائه میکند به مردم معرفی کند.


فرآیند نوسازی و افزایش تعداد هواپیماها همچنان در این شرکت هواپیمایی در حال انجام بود اما با سرعتی پائین صورت میگرفت. فری برد در سال 2012 تعداد هواپیماهای اختصاصی خود را توانست به 7 فروند افزایش دهد و علاوهبر این این شرکت ترکیهای در ارائه خدمات هواپیمایی از هواپیماهای لوکس استفاده میکرد و این هواپیماها را جایگزین هواپیماهای قبلی کرده بود.

از زمانی که این شرکت اولین پرواز داخلی و خارجی رسمی خود را با موفقیت به اتمام رسید تا امروز که دارای چندین فروند هواپیما میباشد و مسافران زیادی با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما از خدماتی که توسط این شرکت ارائه میشود بهره میبرند این سیاست وجود داشت که از هواپیماهای نو ومجلل در ارائه خدمات هواپیمایی به مسافران در این شرکت استفاده شود.

خدمات به صورت پرواز داخلی و خارجی

چارتر به مسافران ارائه میشد و هدف از آن جذب توریست و گردشگران بیشتری به سمت کشور ترکیه بوده است که میتوان گفت این شرکت هواپیمایی تا حدودی نیز در این زمینه موفق بوده است و افراد زیادی همه ساله با استفاده از بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای دیدن این کشور به این منطقه از جهان سفر میکنند.

همانطور که در ابتدای بحث گفته شد این شرکت یک شرکت خصوصی هواپیمایی میباشد که همه ساله با استفاده از خدماتی که توسط این شرکت به مسافران ارائه میشود میتوانند با تهیه بلیط ارزان هواپیما به انجام انواع سفرهای داخلی و یا خارجی بپردازند.

پروازهایی که این شرکت هواپیمایی انجام میدهد به مقاصدی چون ایران، لبنان و چند کشور اروپایی میباشد که بدلیل کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نوع پرواز داخلی و خارجی و استفاده از هواپیماهای نو و لوکس افراد زیادی با استفاده از بلیط خارجی در این پرواز داخلی برای انجام سفر هوایی حضور پیدا میکنند

و اما شما از واقعیت های عجیب پرواز داخلی بدانید.

این شرکت در کشور ترکیه در حال فعالیت میباشد و در حال ارائه خدمات به این کشور میباشد. فرودگاه اصلی که این شرکت هواپیمایی در آن در حال فعالیت است و بیشتر پروازهایش را در آن انجام میدهد فرودگاه آتاتورک ترکیه میباشد که اصلیترین فرودگاه این کشور به حساب میآید.

علاوهبر این فرودگاه در این کشور دو فرودگاه دیگر نیز وجود دارند که به عنوان قطبهای هواپیمایی این کشور به حساب میآیند و برخی از پروازهای مهم در آنها انجام میشوند.


فرودگاه بینالمللی آنتالیا و فرودگاه بینالمللی دالامان دو فرودگاه دیگر این کشور میباشند که همه ساله هزاران مسافری که استفاده از بلیط ارزان هواپیما قصد انجام سفر هوایی و جابجایی توسط هواپیما را دارند از آنها استفاده میکنند. اما همانطور که گفته شد این فرودگاهها بعد از فرودگاه آتاتورک در استانبول در رتبههای دوم و سوم قرار خواهند گرفت و شرکتهای هواپیمایی زیادی در آنها در حال فعالیت میباشند.

گوزن هلدینگ مالکیت این شرکت هواپیمایی را در اختیار دارد و این شرکت هواپیمایی به شکلی مستقیم زیر نظر این شرکت گوزن هلدینگ در حال فعالیت و ارائه خدمات هواپیمایی خود به مسافران میباشد.

شرکت هواپیمایی فری برد توانسته در طی سالهای فعالیت خود گواهینامههای بسیاری را کسب کند و از این جهت یکی از پر افتخارترین شرکتهای هواپیمایی در این کشور میباشد که با ارائه خدماتی باکیفیت و قابل قبول به مسافران توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین شرکتهای هواپیمایی در کشور ترکیه به مردم این کشور معرفی کند.

همانطور که گفته شد از این شرکت هواپیمایی پروازهایی به ایران نیز انجام میشود که تمامی آنها به شهر تهران و یا اصفهان منتهی میشوند. با توجه هب این موضوع گردشگرانی که قصد انجام سفر به کشور ترکیه را دارند میتوانند با استفاده از این هواپیما که در این شرکت هواپیمایی در حال فعالیت هستند شهرهای تهران و یا اصفهان را به مقصد ترکیه ترک کنند و با داشتن سفری آرام و دلنشین به این کشور بروند

و اما جالبه از آشنایی با تمیزترین و کثیف ترین بخشهای هواپیما پس از خرید بلیط هواپیما بدانید و استفاده کنید.

در این شرکت هواپیمایی اهداف زیادی برای آینده وجود دارد که یکی از آنها انجام سفرهایی مستقیم به کشورهای اروپایی میباشد که با توجه به تصمیماتی که در این رابطه توسط شرکت هواپیمایی فری برد اتخاذ شده است به زودی شاهد انجام اینگونه پروازها توسط این شرکت هواپیمایی خواهیم بود.

درصورت انجام این مهم این شرکت هواپیمایی به یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمایی فعال در این کشور تبدیل خواهد شد و با اینکار میتواند به مسافران نقاط مختلف جهان خدمات لوکس و با کیفیت خود را ارائه دهد و همچنین سبب افزایش میزان گردشگر به کشور ترکیه نیز باشد.

علاوهبر فعالیتهای مستقیمی که این شرکت هواپیمایی در ارائه خدمات پروازی به مسافران و گردشگران ارائه میکند با بستن قرار دادههای گردشگری و هواپیمایی با دیگر شرکتهای هواپیمایی که به صورت خصوصی در حال فعالیت هستند این شرکت در حال گسترش زمینههای فعالیتی خود میباشد .

به شکلی غیرمستقیم در این زمینه در حال فعالیت بوده است. امروزه بسیاری از شرکتهای معتبری که در زمینه گردشگری در حال فعالیت هستند با این شرکت هواپیمایی در حال همکاری میباشند. همانطور که گفته شد تمامی پروازهایی که توسط این شرکت هواپیمایی انجام میگیرد با استفاده از 7 فروند هواپیمایی که این شرکت در اختیار دارد به شکلی منظم صورت خواهد پذیرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها