بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
 تدبیر24»سخنگوی ستاد مدیریت ستاد مبارزه با کرونا البرز گفت: صنوف کم خطر و کم ریسک  شهرستان های اشتهارد، نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان به جز کرج و فردیس با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از روز شنبه ( ۲۳ فروردین ماه) فعال می شود.

نور محمد فردی جمعه شب افزود: این صنوف پس از ثبت نام در سامانه سلامت از روز شنبه مورخ ۲۳ فروردین ماه فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی ادامه داد: گام دوم طرح فاصله گذاری هوشمند در البرز اجرا شده و  شروع به کار اصناف مشروط به ثبت نام، اخذ تعهد و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان است.
فردی گفت: در خصوص شهرستان های کرج و فردیس علاوه بر مراکز تامین مایحتاج عمومی مردم، خدمات منازل خانگی،خدمات خودرو، رستوران های بیرون بر غذا، تاسیسات و فروشگاههای لوازم کشاورزی، قطعات یدکی خودرو، ایمنی و آتش نشانی، تعمیرگاه های خودروهای سنگین، ظروف یکبار مصرف با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت کنند.
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان البرز افزود: برای سایر صنوف شهرستان های کرج و فردیس نیز کارگروهی با محوریت معاون امور اقتصادی استانداری ،اتاق اصناف و ادارات ذیربط تشکیل تا به قید فوریت از فردا (روز شنبه ۲۳ فروردین ماه)اولویت‌ها را به صورت پلکانی،  تدریجی ، مشخص و ابلاغ کنند.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع  به صورت مستمر بازرسی بهداشت محیط و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، بازرسین صمت واتحادیه ها به محل واحدهای صنفی مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت و درمان محل کار آنان متوقف و تعطیل خواهد شد.

 فردی گفت: فعالیت های صنفی که از بدو شروع بحران بیماری کرونا به دلیل شرایط محیطی و تجمع جمعیت در آن واحدها و فعالیتهای پرخطر اعلام و تعطیل شده اند تا اعلام عادی شدن شرایط از طرف وزارت بهداشت کماکان تعطیل خواهند بود.
 وی  ضمن قدردانی از تدابیر استاندار البرز در مدیریت بیماری ویروسی کرونا و همراهی مردم خاطرنشان کرد: برابر مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا روز شنبه  مورج ۲۳ فروردین ماه تمام ادارات با حضور دو سوم کارکنان فعالیت خود را از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۴ انجام خواهند داد.

منبع : ایرنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها