بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی سلامت، از زحمات و خدمات ارزنده مجموعه دست اندرکاران حوزه سلامت خصوصا در روزهای دشوار شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:

*رهبر معظم انقلاب:

"مسئله‌ کرونا ما را از توطئه‌ی دشمن‌ها غافل نکند، از توطئه‌ی استکبار غافل نکند که دشمنی استکبار هم با اصل نظام جمهوری اسلامی است."

سپاس ایزد منان را که یکی از مهمترین ابعاد حیات اشرف مخلوقاتش را بر عهده سپیدپوشانی قرار داده که این روزها جهاد و از خودگذشتگی شان از بیمارستان ها سنگر و از قدمگاه هایشان خاکریز ساخته است.

همکاران حوزه سلامت و شاید بهتر است با توجه به شرایط امروز جامعه بگوییم همرزمان جاویدنام؛  شما همان فرشتگان سپیدپوشی هستید که در نبرد با دشمنِ مهمترین بُعد یک زندگي سازنده از نظر اجتماعي و اقتصادي، دمی خسته و شاکی نشدید. 

درود خداوند بر دل های پاک، دستان توانا و علمی که در راه او جاری و ساریست.

کووید 19؛ دشمن جدید  ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی سلامتی مردم روزهای سختی را برای تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت رقم زده و تمامی دنیا یکپارچه شاهد و شاکر زحمات، خدمات و از جان گذشتگی های ایشان بوده است و چه بسا آغاز هفته سلامت با میهمان بدقدم و بدیُمنش،  فرصت مغتنمی است تا بار دیگر به جایگاه رفیع این حوزه در تحقق توسعه پایدار، رشد و شکوفایی کشور در همه زمینه ها و بالندگی زندگی فردی و اجتماعی مردم پی ببریم و انصافا درست دریافته ایم که همانا مشارکت مردم و همراهي مجموعه نهادهاي حاکميتي و اجرايي در مسير تحقق سلامت چه حماسه هایی که  نمی آفریند!؟

پزشکان،کارمندان و دست اندرکاران حوزه سلامت امروز آینده تک تک افراد جامعه در دستانی است که قرار است با علم خود  زندگی پاکیزه و با جهاد خود فرهنگی دست نخورده و بی غل و غش را در میانشان رقم بزند و چه خوب است که همگان امروز برای هدفی واحد و علیه دشمنی یگانه به صف درآمدیم. در این میان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور اگر نه قدم به قدم شما بلکه سایه به سایه شما نیز در آوردگاه سلامت مردم خصوصا در ایام شیوع ویروس کرونا تلاش کرده تا از هیچ خدمتی فروگذار نکرده و چه بسا نامروتی های بسیاری را هم دیده و شنیده اما از هدف اصلی خود که همانا - یاری رساندن به نیروهای  خط مقدم نبرد با دشمن سلامتی مردم و امروز کروناویروس بوده-، مأیوس نشده است.

نامروتی فقط لفظی برای عرض دلخوری است،نه اندک بهایی که به یاوه گویی های دشمنان خصوصا عوامل وابسته به جنایتکاران و رژیم های کودک کش داده می شود. راه ما روشن است و ابزار دفاع ما نیز اگرچه با مانع افکنی ها و تحریم های شما جنایتکاران به سختی به دست می آید،اما به دست می آید!

ما خوب یاد گرفته ایم که از جولان دشمن در روز های خدمت نمی توان آزرده دل شد،چرا که جِزجِز های رژیم های بیگانه و کودک کش اتفاقا درستی راه ما را نشان می دهد،چه بسا که اگر ما نیز بر خواسته دل شما در ایامی که دستپخت شما اجازه نمی دهد دارویی و امکاناتی آن طور که شایسته و بایسته است به ایران برسد؛دست روی دست می گذاشتیم راهی برای برون رفت از شرایط دشوار سلامت نمی یافتیم امروز عوامل وابسته شما زبان به هرزه گویی و دروغ پراکنی نمی جنباندند.

در آخر خطاب به مردم فهیم ایران؛ در آغاز هفته سلامت امید به آینده بهتر در پرتوی لطف خداوند و علم و جهاد نیروهای خالص کادر درمان و سلامت با صدایی خسته از ناملایمتی ها اما محکم را نوید می دهیم و بار دیگر هفته سلامت را فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت سلامت در تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مداوم و پایدار، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت می دانیم  و  انتظار می رود که در این هفته با اطلاع رسانی گسترده و مناسب، سطح آگاهی جامعه درباره بهداشت و سلامت افزایش یابد.

برچسب ها: هفته سلامت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها