بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
مدیرعامل موسسه مبشران نور از توزیع 1100 سبد کالا به نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
تدبیر24»محمدرضا قنبرطلب در نشست خبری که امروز در راستای فرمایشات  و منویات مقام معظم رهبری در خصوص  تبدیل ماه مبارک رمضان امسال به رزمایش گسترده کمک به نیازمندان و همچنین ارائه عملکرد موسسه مبشران نور در کمک به نیازمندان در شب عید نوروز برگزار شد،  با بیان اینکه پس از توزیع 600 بسته غذایی در نوروز ،خود را برای ماه رمضان آماده می‌کنیم گفت: مبشران نور 3 برنامه و هدف جامع و  مشخص برای ماه رمضان دارد. اولین برنامه که روی آن متمرکز هستیم، مردمی کردن خیر و احسان در سطح مناطق تحت پوشش هستیم
مدیرعامل موسسه مبشران نور با بیان اینکه این رزمایش با تلفیق و تجمیع ظرفیتهای تمام گروه های جهادی و کمک سایر نهادها و با هدف ایجاد وحدت انسجام و هماهنگی در راستای کمک به افراد نیازمند اجرا می شود ، افزود تمام سعی و تلاش مان را در اجرای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از نیازمندان خواهیم گذاشت.

قنبرطلب با اشاره به اینکه کمیته امداد با موسسات و نهادی ها و سازمان های اجتماعی کار هم افزایی انجام می‌دهد، افزود: در ماه رمضان امسال ان شاءلله 1100 بسته غذایی توزیع خواهد شد.

به گفته وی بیش از 1000 نفر حامی در سطح کشور وجود داردکه ما را در این حرکت بزرگ و مردمی یاری می کنند
مدیر عامل موسسه مبشران نور با تاکید بر اینکه اگر در ماه رمضان دست به دست هم دهیم سرانه را افزایش می‌دهیم گفت: به فضل الهی تعداد را نیز افزایش می دهیم همچنین برنامه‌های رسانه ای ویژه ای نیز خواهیم داشت.

قنبرطلب همچنین یادآور شد: در زمینه اطعام با صنوف مختلف و خیرین به صورت برنامه ریزی شده ارتباط می گیریم، که امسال با توجه به بحص پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا این اطعام بصورت کمک هزینه خواهد بود.
وی با اشاره به تاکیدات ولی امر مسلمین درخصوص ایجاد پویش گسترده برای همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد: به همین منظور مصمم هستیم با جذب حداکثر کمک های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران، غم و اندوه اثرات این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و مهرآفرینی مردم عزت مند ایران اسلامی با استعانت از خداوند سبحان جبران کنیم.
مدیرعامل موسسه مبشران نور با بیان این که عبور از این روزهای سخت نیازمند همراهی تمام اقشار و افراد جامعه و کسانی است که توانایی کمک به نیازمندان را دارند، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه از خودگذشتگی و توجه به مستمندان است، از تمامی مردم نیکوکار ایران اسلامی دعوت می کنیم، با پیوستن به این رزمایش ملی، پایان ماه مهمانی الهی را با پایان دادن به غم و اندوه هموطنان نیازمند و آسیب دیده از کرونا پیوند بزنند.
همچنین نیکوکاران و خیرین می توانند از طریق شماره حساب 0114148094002 نزد بانک صادرات ایران و شماره کارت  6037691990373201   بنام موسسه مبشران نور ایمان در تامین بسته های ارزاق نیازمندان ماه مبارک رمضان سهیم باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها