بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
تدبیر24»جزیره زیبای کیش از شمال به خاک‌های کشورمان، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به امارات متحده و از غرب به بحرین اشراف دارد. سالانه حدود 2 میلیون گردشگر از جزیره زیبای کیش بازدید می‌کنند که حدود 50% از این تعداد اقدام به رزرو هتل های کیش می‌کنند. از آنجایی که کیش از اواخر بهار تا تابستان و اوایل پاییز هوای نسبتا گرمی دارد بسیاری از مسافران و علاقمند به دریا و سواحل زیبای کیش از اواخر پاییز تا اوایل بهار را برای سفر به جزیره کیش انتخاب می‌کنند.

کیش اصولا شهری توریستی است و به همین خاطر شما انواع تفریحات و جاذبه‌های تفریحی را در آن تجربه خواهید کرد. از انواع پارک‌های آبی گرفته تا باغ‌وحش‌ها، آکواریوم‌ها، پارک دلفین‌ها، کشتی‌های تفریحی، موج‌سواری، قایق‌رانی، پاراگلایدار، جت‌اسکی و ...

یکی دیگر از اهداف مسافران برای سفر به جزیره کیش استفاده از امکان خرید از بازارهای بسیار متنوع کیش است که شما می‌توانید همه مایحتاج و خرید عید خود را از این بازارهای رنگارنگ انجام دهید. ما در این مقاله به شما هتل‌هایی را معرفی خواهیم کرد که هر کدام به نوع خود یکی از ایم خواسته‌های مسافران را پوشش می‌دهد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش که از طراحی کم‌نظیری بهره می‌برد در سال 1394 بر روی آبهای خلیج فارس بنا شد. تصویر هوایی هتل ترنج کیش در نظر اول شما را یاد هتل‌های مالدیو و هاوایی می‌اندازد. در واقع اتاق‌های هتل در روی آب، با هم نقشی از بته جقه را شکل می‌دهند که بسیار چشم‌نواز است. البته برای کسانی که ترجیح می‌دهند در ساحل بمانند هم قسمتی از هتل بصورت طبقاتی در ساحل قرار دارد.

اتاق‌های روی آب همگی دارای پنجره‌ای شیشیه‌ای در کف هستند تا بتواند از کف اتاقتان زیبایی های درون آب را نیز مشاهده کنید. نکته جذاب در مورد این هتل سازگاری کامل آن با محیط زیست و نهایت تلاش برای عدم صدمه به محیط زیست است. این هتل لوکس پنج‌ستاره 100 اتاق خواب دارد و با معماری خاص و امکانات بروز و مناظری دلنشین اقامتی خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. برای رزرو اتاق در هتل ترنج کیش می‌توانید به قسمت رزرو هتل‌های کیش در وبسایت اقامت 24 سر بزنید.

هتل داریوش کیش

بدون شک هتل داریوش کیش یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های کیش و ایران است. این هتل لوکس پنج‌ستاره که در معماری آن از معماری تخت جمشید و ایران باستان الهام گرفته شده دارای 190 اتاق در سه طبقه است که در سال 1382 افتتاح شد. هتل داریوش کیش که خود به خاطر معماری خاصش یکی از دیدنی‌های جزیره نیز به‌حساب می‌آید در قسمت شمال شرق جزیره قرار گرفته است.

از امکانات این هتل زیبا می‌توان به مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی، زمین‌های ورزشی، سالن آمفی تئاتر و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف آن اشاره کرد. قطعا اگر شما هم یکی از عاشقان و شیفتگان تاریخ غنی و با شکوه کشورمان هستید از اقامت در هتل داریوش کیش نهایت لذت را خواهید برد.

هتل پاناروما کیش

هتل پاناروما کیش یکی از جدیدترین هتل‌های جزیره است که در سال 1398 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل نوساز دارای 267 اتاق در 15 طبقه است که امکانات رفاهی مدرنی را برای مسافران رقم می‌زند. هتل پاناروما کیش با قرارگیری در بلوار رودکی موقعیت بسیار خوبی نسبت به مراکز خرید و دیدنی‌های جزیره دارد. شما می‌توانید برای رزرو هتل پاناروما کیش از وبسایت اقامت 24 از تخفیف‌های ویژه آن برای نوروز بهره ببرید.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش، هتلی لوکس و پنج‌ستاره است که در سال 1397 در 8 طبقه و با 178 باب اتاق به بهره‌برداری رسید. این هتل خاص و نوساز امکانات رفاهی بسیار مدرن و لوکس دارد و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا از آب‌های نیلگون خلیج فارس است.

از مزایای هتل میراژ کیش می‌توان به همجواری آن با سواحل نیلگون خلیج فارس اشاره کرد که سبب شده دسترسی مسافران به انواع تفریحات آبی از جمله غواصی، قایق‌سواری، جت‌اسکی و ... فراهم باشد. همچنین این هتل برای آن دسته از مسافرانی که هدفشان از سفر به کیش خرید از بازارهای جزیره بوده بسیار مناسب است. این هتل به بازارهای مریم و ونوس بسیار نزدیک است. با مراجعه به سایت اقامت 24، می‌توانید با بررسی هتل های کیش و همچنین جاهای دیدنی و تفریحی کیش، برای مسافرت خود بعد از ریشه کن شدن بیماری کرونا و پایان قرنطینه اقدام کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها