بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۲۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
تدبیر24»دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه ای عنوان کرد:خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس با صلابت و اراده پولادین و نور ایمان ، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی بدست خود اوست .  

‎متن بیانیه دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به شرح زیر است:

‎دفاع مقدس زیباترین و نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین در اسلام ، نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات این ملت در دفاع از اسلام نبوی و مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی است . دفاعی که پایمردی ، دلیری، رشادت ، حماسه آفرینی ، عزت و افتخار فرزندان این ملت در قالب آن برای همیشه تاریخ به ثبت رسیده است .

‎وقتی از دفاع مقدس نام  برده می شود ، اوج شکوفایی،  بالندگی ، شهادت پروری ، وحدت و یکپارچگی کشور ، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمان های اسلام نبوی(ص) و نهضت حسینی(ع) در آن مشعشع و در برترین جلوه های زیبایی قرار دارد .

‎خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس با صلابت و اراده پولادین و نور ایمان ، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء  بود و نشان داد که سرنوشت  هر ملتی بدست خود اوست .
 
‎دفاعی که دست آوردهایی عظیم تر از آنچه فکر می کردیم درخود دارد ، دست آوردهایی که امام راحل و عظیم الشأن ما فرمود « در دفاع مقدس اسلام و انقلاب را به جهان صادر کردیم» ، صدوری که یکی از ثمره های عملی آن را می توان ، آزادی و استقلال طلبی مردم شریف عراق ، یمن ، سوریه و در آینده دیگر ملت های مظلوم نام برد .

‎از دیگر ثمرات دفاع مقدس فرهنگ سازی است . فرهنگ ارزشمند و زیربنایی از خودگذشتگی و ایثار اجتماعی که امروز از جوان و نوجوان تا پیر و کهنسال این ملت  برای خدا جویی ، خدا خواهی ، خدا باوری و خدا محوری در قول و عمل به آن  تمسک می جویند .

‎ثمره ای که شهدای آن امروز الگوی عملی و اسوه جوانان این ملت و دیگر ملت ها در ایثار و از خودگذشتگی هستند و جلوه های ارزشمندی همچون حماسه سازی مردم سرافراز ایران اسلامی در زلزله ، سیل و بیماری کرونا تجلی پیروی از سیره و سبک زندگی شهداست.

‎شهدایی که ملجایی برای انس و ارتباط و حاجت طلبی اقشار مختلف مردم و مزار مقدس آنها زیارت گاه معنوی و  مقدس همه ارادتمندان است .

‎دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت،ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل «قدس سره» و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم ، خصوصا سید شهدای مقاومت ، سردار سپهبد شهید سلیمانی؛ صمیمانه  چهلمین سالگرد دفاع مقدس را که باعث مجد وعظمت واقتدار ایران اسلامی گردید؛ به همه پدران و مادران ، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان ، و همه ارادتمندان و ملت اسلامی ایران و مستضعفان جهان عموماً و به ولی فقیه و رهبر عظیم الشأن انقلاب (مدظله العالی ) خصوصاً تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس آموزی از عزت آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فراهم می  خواند .

‎ «  دبیرخانه شورای عالی ترویج وتوسعه فرهنگ ایثاروشهادت »
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها