بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

هتل پارس شیراز

اگر به شهر زیبا و هنری شیراز قصد سفر داشته باشید، برای تجربه‌ای بهتر و لذت‌بخش‌تر لازم است تا میان هتل های شیراز یکی را انتخاب کنید. آوازه شهر شیراز از آن‌جاکه یکی از زیباترین شهرهای ایران به‌شمار می‌رود، به‌گوش همه خورده و یکی از جاهایی است که همه حداقل یک‌بار دوست دارند آن را ببینند. در این گزارش به معرفی یکی از بهترین هتل های شیراز می‌پردازیم. شما به‌راحتی با رزرو هتل شیراز می‌توانید اقامتی خوش را در این هتل سپری کنید.

 

معرفی

هتل پارس شیراز یکی از هتل‌های پنج ستاره شیراز است. هنگامی‌که در خیابان کریم‌خان زند در حال قدم زدن هستید به ساختمان آن برخورد می‌کنید. این هتل در 9 طبقه، 189 اتاق و 385 تخت برای مسافران و راحتی آنان تدارک دیده شده است. آقای اسدالله بخشی هتل پارس را در سال 1381 به بهره‌برداری رساند. وضعیت دید هتل به خیابان و رودخانه می‌خورد. یکی از مزیت‌های این هتل دسترسی آسان به اماکن تاریخی و تفریحی است که شیراز کم از این اماکن ندارد! باغ ارم، ارگ کریم‌خانی، بازار وکیل، باغ جهان‌نما، موزه پارس، مسجد وکیل، رستوران شاطرعباس، حافظیه و دروازه قرآن ازجمله همین دیدنی‌ها محسوب می‌شود. استفاده از ترکیب رنگ‌های سبز در ورودی و لابی هتل نه‌تنها چشم را اذیت و خسته نمی‌کند، بلکه صحنه‌ای زیبا را رقم می‌زند. لابی این هتل 150 نفر ظرفیت دارد و برای انتظار تا تخلیه اتاق‌ها یا هر مسئله دیگری مناسب است.

امکانات هتل پارس

پارکینگ هتل پارس شیراز که ظرفیت آن 200 خودرو است، یکی از مزیت‎‌های این هتل محسوب می‌شود؛ استفاده از پارکینگ این هتل رایگان خواهد بود. استخر این هتل برای میهمانان مقیم آن و درخدمت آنان رایگان بوده و به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و خستگی سفر را از تن خود درکنید. اعلام کنسلی 48 ساعت قبل از ورود مهمان بدون جریمه است. اتاق‌های این هتل به چهار دسته تقسیم می‌شوند: اتاق دوتخته دبل، اتاق دوتخته تویین، سوئیت و رویال سوئیت. اتاق دبل یک تخت مخصوص زوج‌هایی دارد که می‌خواهند اقامتی خوش را در این هتل تجربه کنند. ازاین‌رو این هتل برای زوج‌هایی که شیراز را برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند، میان هتل های شیراز گزینه مناسبی است. امکانات در این اتاق اینترنت رایگان، استخر و سونا و جکوزی رایگان، صبحانه رایگان، سیستم سرمایشی گرمایشی مرکزی، یخچال و مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام ، میز آرایش و مطالعه، روم سرویس 24 ساعته و همچنین امکان اضافه کردن تخت اضافه و تخت کودک است.

اتاق دو تخته تویین دو تخت یک نفره دارد و امکانات آن همانند اتاق دوتخته دبل برای مسافران می‌تواند مناسب باشد. سوئیت‌ها طراحی منحصربه‌فرد دارند و جذابیت ظاهری آن‌ها باعث شده آرامش فراوانی در آن موج زده و از انتخاب خود پشیمان نشوید. تخت خواب دو نفره‌ دبل در این اتاق‌ها موجود است و باقی امکانات همانند باقی اتاق‌ها خواهد بود. درآخر رویال سوئیت‌ها در این هتل جاخوش کرده‌اند. اتاق‌خواب‌های این سوئیت بزرگ، جادار و راحت است و اتاق نشیمن با مبلمان شیک، آرامش را برای مسافرین رقم می‌زند. جزئیات و امکانات اتاق مانند باقی اتاق‌های معرفی شده است.

رستوران و کافی‌شاپ

هتل پارس شیراز برای رفاه حال مسافران و گردشگرانی که با رزرو هتل شیراز به این شهر آمده‌اند، پنج رستوران و کافه در این هتل افتتاح کرده است. رستوران گل سرخ در طبقه اول هتل قرار گرفته و اصالت هنر ایرانی را به‌نمایش می‌گذارد. غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با اجرای موسیقی زنده پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیاز مسافران است.

بیشتر بخوانید : آشنایی با رستوران ایتالیایی هتل بزرگ شیراز

رستوران لوتوس در آخرین طبقه و بام هتل قرار دارد. طراحی دلنشین و تجهیزات مدرن، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و اجرای موسیقی زنده همراه چشم‎‌اندازی زیبا از شهر شیراز باعث لذت هرچه بیشتر از این رستوران می‌شود. رستوران ملل که سومین رستوران این هتل است با استفاده از دکوراسیون خاص و شیک خود و غذاهای متفاوت، موسیقی زنده و پذیرایی عالی شبی به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید : معروف‌ترین سوغاتی‌ های شیراز کدامند؟

در هتل بین‌المللی پارس رستوران و کافی شاپ ایتالیایی نیز قرار دارد. رستوران ایل پریمو در فضایی سبز و مشرف به بلوار کریم‌خان زند با غذاهای باکیفیت ایتالیایی مانند، پاستا، پیتزای تنوری، ساندویچ، میلک شیک، گلاسه، بستنی، و نوشیدنی‌های گرم وسرد و موزیک زنده بعد از ساعت 15 و تا ساعت 23 در خدمت میهمانان خواهد بود.

کافه آبشار با موسیقی دل‌نواز پیانو سعی کرده مکانی محبوب برای ملاقات‌های دوستانه و رسمی برای شما آماده کند. این کافه با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع کیک و دسر مشتاقانه آماده پذیرایی هرچه بهتر از میهمانان است.

مجموعه تفریحی ورزشی هتل پارس تجهیزات پیشرفته‌ای نظیر جکوزی و سونا و اتاق بخار دارد. ساعاتی دور از شلوغی و آلودگی شهر در این مجموعه فقط به سلامت خود به فکر کنید و بانشاط‌‌تر به کارهای خود برسید. مجموعه آبی هتل پارس شامل استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی و حوضچه آب سرد همه روزه از ساعت 9 الی 21 پذیرای مسافران است تا اوقات‌فراغت خود را بگذرانند. سالن بدنسازی هم همراه اتاق ماساژ و آموزش یوگا قابل‌استفاده برای آقایان و بانوان همه روزه از ساعت 9 الی 21 در خدمت مسافران است. با مشاهده قیمت هتل در شیراز به‌صورت آنلاین می‌توانید هتل پارس را رزرو کرده و به‌راحتی در این هتل اقامت داشته باشید. امیدواریم در سفر به شیراز اوقات خوشی را سپری کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

آدرس

شیراز، بلوار زند، هتل پارس شیراز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها