بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تدبیر24»سریال های آمریکایی همیشه محبوب ترین سریال های تاریخ بوده اند و توانسته اند نظر طرفدارانشان را در تمام نقاط جهان جلب کنند. در سال های اخیر نتفلیکس بیشترین محبوبیت را میان تمام شبکه ها از نظر تولیدات فیلم و سریال داشته است. این لیستی از بهترین سریال هایی است که در شبکه ایی همچون نتفلیکس بیشترین بازدید را داشته اند. دانلود فیلم های بروز را از مووینه بخواهید.

ما لیستی از بهترین سریال ها را برای شما انتخاب کرده ایم تا به شما کمک کنیم زمانتان برای انتخاب یک سریال مناسب هدر نرود. سریال های تلوزیونی در ژانر های مختلفی همچون ژانر جنگی، علمی تخیلی، کمدی دسته بندی می شوند که ما در این لیست تمام این موارد را آورده ایم.

The Queens Gambit

Imdb: 8.7

گامبی وزیر جدیدترین مینی سریال منتشر شده از نتفلیکس است، یکی از بهترین نمایش های خانوادگی است که در حال حاضر می تواند پرخطر باشد. بت هارمون درونگرا در 9 سالگی یتیم شد و به لطف یک سرایدار در پرورشگاه خود عشق و تسلط غیر منتظره خود در شطرنج را کشف کرد. او پس از تبدیل شدن به یک اعجوبه کم سن و سال، به نقض هنجارهای جنسیتی و شکست دادن استادان بزرگ ادامه می دهد. با این حال ، ستاره شدن کودک در حالی که در راه رسیدن به اوج با الکل و سو مصرف مواد مخدر دست و پنجه نرم می کند، قیمت زیادی دارد.

The Crown

Imdb: 8.7

با توصیف تصویری نمایشی از خانواده سلطنتی در دهه 1960 و 1970 ، ما در مورد اتفاقات سیاسی و نگرش های کلی موجود در درام سلطنتی ، با برخی از وقایع تاریخی واقعی که برای تأکید می شوند ، آشنا می شویم. با عملکردی فوق العاده و خیره کننده ، داستان این خاندان سلطنتی جزئیات ماهیت تفرقه انگیز و رقابتهای کوچک را که می توانند تبدیل به جنگهای بزرگ و اسرار رسوا کننده شوند، با بی تفاوتی ساده و تلاش کم برای کمک به ضرب وشتم پیچیده سلطنتی و اکشن، بیان می کند.

 

Castlevania

Imdb: 8.2

این سریال براساس Castlevania: Dracula’s Curse ، قسمت سوم حماسه بازی ویدیویی ساخته شده است. اگرچه بسیاری از بهترین مجموعه های انیمه به عنوان دوبله انگلیسی ساخته شده اند ، این نمایش قبل از هر چیز برای مخاطبان آمریکایی ساخته شده است. Castlevania با داشتن انبوهی از اقدامات، رمز و راز ، خون آشام ها و تک خطوط شوخ را باید تماشا کنید ، اگر می خواهید خلا انیمه علمی تخیلی را در قلب خود پر کنید.

مقاله فوق العاده 16 سریال انیمیشن برتر تاریخ (لینک به رپورتاژ پارسی زی) از مووینه را فراموش نکنید!

 

The Legend of Korra

Imdb:8.4

در همان جدول زمانی Avatar: The Last Airbender قرار گرفته است ، The Legend of Korra ماجراهای جدیدترین آواتار را دنبال می کند در حالی که برای یافتن جایگاه خود در جهان تلاش می کند. با توجه به اینکه فناوری به طور ناگهانی در مرکز همه چیز قرار دارد ، این مجموعه بیش از هر زمان دیگری در مورد مبارزات بین کورا و دوستش است.

 

Umbrella Academy

Imdb:8.0

اگر به دنبال یک سریال عالی هستید ، Umbrella Academy شروع خوبی برای شروع است. این داستان خانواده ای از قهرمانان کودک سابق را دنبال می کند که از هم جدا شده اند و اکنون سی ساله هستند. اما وقتی پدر خوانده آنها سر رجینالد هارگریوز درگذشت ، آنها متوجه می شوند که برای نجات جهان باید دوباره متحد شوند.

 

 

 

Stranger Things

Imdb:8.8

این مجموعه علمی تخیلی که در دهه 1980 اتفاق می افتد، در یک شهر کوچک در وسط ناکجاآباد اتفاق می افتد، جایی که اتفاقات ترسناک شروع می شود. هنگامی که یک دختر دبیرستانی گم می شود، ساکنان شهر شروع به وحشت می کنند و پایانی برای آنها در نظر نیست. در همین حال، دختری به ظاهر لال در شهر ظاهر می شود. او توسط گروهی از پسران جوان و عصبی پناه گرفته و پنهان می شود ، که به زودی متوجه می شوند قدرت ویژه ای دارد و باید یک نیروی تاریک را که در شهر آنها باقی مانده است کشف و با آنها مبارزه کند.

 

Ozark

Imdb:8.4

بایردها فقط یک خانواده معمولی هستند که در شیکاگو زندگی می کنند و هیچ چیز برای پنهان کردن وجود ندارد. به جز پدر ، مارتی برد (جیسون بیتمن) ، که اتفاقاً برنده پول شویی یکی از بزرگترین کارتل های مواد مخدر در مکزیک است. وقتی اوضاع به سمت جنوب می رود ، مارتی و خانواده مجبور می شوند که دوباره در ایالت اوزرکس میسوری نقل مکان کنند.

 

BoJack Horseman

Imdb:8.7

اگر به دنبال یک کمدی کارتونی بزرگسالان هستید که چیزی بیش از اینکه خود را مسخره کند ، این سریال بهترین گزینه است. داستان از زندگی یک ستاره کمدی شسته و رفته است که ادعای شهرت خود را با یک کمدی محبوب از اواخر دهه 80 و 90 اعلام کرد. بوژاک (ویل آرنت) در این کمدی شوخ اما تاریک با افسردگی ، اعتیاد و حفظ روابط دست و پنجه نرم می کند.

 

 

The Witcher

Imdb:8.3

در یک نقد و بررسی، خط داستانی، گرالت ریویا (هنری کاویل) را هنگام سفر به اطراف مبارزه با هیولاهای شرور، جانوران و البته انسانهای گاه به گاه دنبال می کند. مملو از جادوگری، جنگ و عملکرد غیر قابل انکار کاویل و آنیا چالوترا، این یکی از بهترین نمایش هایی است که پیدا خواهید کرد. اگرچه خیلی سریع باید این قسمت ها را تماشا کنید ، اما فصل 2 تا سال 2021 فرا نمی رسد.

 

Mindhunter

Imdb: 8.6

Mindhunter یک سریال درام است که بر اساس داستان واقعی مردی در خط مقدم قاتلان زنجیره ای  ساخته شده است. این نمایش ، هولدن فورد (جوناتان گروف) ، عامل FBI را دنبال می کند ، در حالی که او و تیمش با قاتلان سریالی در سراسر ایالات متحده مصاحبه می کنند تا بفهمند چرا آنها کاری را که انجام می دهند انجام می دهند.

این مقاله زیبا رو از دست ندهید : 10 فیلم برتر ترسناک 2020 (لینک به رپورتاژ شما نیوز)

 

Sherlock

Imdb:9.1

این به روزرسانی مدرن به یک رمان کلاسیک قدیمی یکی از بهترین نمایش های جنایی است که به نتفلیکس راه پیدا می کند. این سریال شرلوک هلمز (بندیکت کامبربچ) و دکتر جان واتسون (مارتین فریمن) را دنبال می کند زیرا این دو نفره عجیب و غریب به طور ماهرانه ای جنایات قرن 21 را حل می کنند.

 

 

 

 

Feel good

Imdb:7.5

حس خوب در پی بهبودی معتاد و کمدین در حال بهبودی به نام مای مارتین است که سعی می کند رفتارهای اعتیاد آور خود را در زندگی ترک کند و عشق را به زندگی اش بیاورد. اگرچه درام بسیار کمی وجود دارد ، اما این نمایش هنوز یک درام کمدی است و شما را بیشتر می خنداند.

The Haunting of Hill House

Imdb:8.7

قبل از اینکه خونخواهی شما چیز تازه ای بخواهد ، می توانید بارها آن فیلم های ترسناک کلاسیک را تماشا کنید. The Haunting of Hill House یک سریال ترسناک / مرموز است که زندگی یک خانواده را دنبال می کند که با خاطرات فراموش نشدنی از خانه کودکی خود دست و پنجه نرم می کنند. این طرح بین گذشته و حال می پرد و بیشتر و بیشتر وحشتهایی را که در داخل خانه هیل زندگی می کنند ، آشکار می کند.

Schitt’s Creek

Imdb: 8.4

 

این کمدی برنده 9 جایزه امی یک صاحب فروشگاه  ویدیو جانی رز (یوجین لوی) را دنبال می کند زیرا او و خانواده اش ناگهان در می یابند که کاملاً خراب شده است. آنها مجبور می شوند زندگی خود را از ریشه جدا کنند و دوباره به یک شهر غرقاب به نام Schitt’s Creek که در ابتدا رز به عنوان یک شوخی خریداری کرده بود ، جمع شوند. اگرچه فصل اول کمی کند آغاز می شود ، اما هر قسمت کوتاه پویایی شخصیت ها را به ارتفاعات جدید و خنده دار گسترش می دهد.

 

 

GLOW

Imdb:8.0

این درام زندگی شخصی و حرفه ای بانوان زرق و برق دار کشتی یا به اختصار گلو را در لس آنجلس طی دهه 1980 دنبال می کند. گرچه این سریال کاملاً داستانی است ، اما براساس دختران گلو واقعی از اواسط دهه 80 ساخته شده است.

 

Black Mirror

Imdb:8.8

در مخلوطی وحشی از مضامین علمی تخیلی و فناوری ترسناک نه چندان دور ، آینه سیاه شما را هیجان زده ، فریب داده و احتمالاً می ترساند. هر قسمت کاملاً متفاوت است ، به این معنی که می توانید کاملاً خارج از نظم آنها را تماشا کنید و همچنان از یک فیلم کوتاه جذاب با ستاره های مهمان و مفاهیم وهم آور لذت ببرید. حتی اگر این نمایش مدتی باشد ، هنوز سطح راحتی شما را با فناوری جدید و پیشرفته ای که ممکن است در فرهنگ پاپ نگاهی اجمالی از آن دیده باشید ، به چالش می کشد و به طور معمول جنبه بالقوه زشت آن را نشان می دهد.

 

 

 

 

Disenchantment

Imdb:7.2

از مجموعه سازندگان Futurama و برخی از بهترین قسمت های سیمپسونها ، این مجموعه انیمیشن فوق العاده و بسیار متفاوت حاصل می شود. دلسردی داستان پرنسس بین را دنبال می کند که کمتر از خانم مانند است. زندگی او پس از دوستی با یک شیطان و جن ، به سرعت از سلطنت به یک ماجراجویی مهیج و خطرناک تبدیل می شود.

Altered Carbon

Imdb:8.1

اگر طرفدار فیلم های علمی تخیلی هستید و نیاز به یک داستان تازه را دارید ، Altered Carbon  اینجا است. این سریال که در آینده تنظیم می شود ، نگاهی به دنیایی دارد که می توان شعور را دیجیتالی و ذخیره کرد. این به انسان اجازه می دهد تا فراتر از مرگ جسم فیزیکی خود زنده بماند و چیزی نزدیک به جاودانگی را فراهم می کند. در حالی که فصل دوم در اوایل ماه جاری افت کرده است ، اکنون زمان مناسبی برای شروع تماشای این خیال ذهن خم کننده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، رپرتاژ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها