بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
تدبیر24»افراد متعددی هستند که در روز وقت خود را صرف بازی کردن می‌کنند. اما این‌که این وقت صرف چه بازی شود قطعا مهم خواهد بود. بازی‌های پلتفرم موبایل هم مانند دیگر بازی‌های کنسولی سبک‌های مختلفی دارند که هر شخص با توجه به علایق و سلیقه خود آن‌ها را تهیه کرده و مشغول به بازی می‌شود. یکی از همین سبک‌های دوست داشتنی، مرموز و چالش برانگیز بازی‌های فکری با پازل‌هایی است که ذهن مخاطب را قلقلک می‌دهد. در این مطلب به معرفی چند بازی معمایی که در سال ۲۰۲۰ می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید، پرداخته‌ایم.

Samsara Room

بی‌شک زمانی که از بازی‌های فکری با پازل‌های چالش برانگیز برای پلتفرم موبایل صحبت می‌شود، بازی‌های استودیوی معروف هلندی یعنی Rusty Lake یکی از گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. این کمپانی تا به امروز بازی‌های متعددی در سبک پازل برای پلتفرم موبایل منتشر کرده است و ما به معرفی یکی از جدیدترین آن‌ها رفته‌ایم. بازی Samsara Room در سال ۲۰۲۰ منتشر شده و توانسته امتیاز بسیار بالایی در گوگل پلی بگیرد. در این بازی شما خود را در اتاقی مرموز پیدا می‌کنید که باید از آن فرار کنید. با کمک گیم‌پلی اشاره و کلیکی که این بازی دارد سعی کنید از تمام عوامل محیطی استفاده کنید تا بتوانید از این اتاق فرار کنید و به راز اتاق سامسارا دست پیدا کنید. این بازی به‌صورت کاملا رایگان برای اندروید منتشر شده است.

ONE PIECE BON! BON! JOURNEY!!

کمپانی BANDAI NAMCO Entertainment Inc. که با بازی‌های معروف‌اش بر روی کنسول‌ها شناخته می‌شود این‌بار یک بازی در سبک فکری بر روی اندروید منتشر کرده است. بازی ONE PIECE BON! BON! JOURNEY!! که همه آن را با انیمه بسیار معروفی می‌شناسیم قرار است مهمان موبایل‌های شما شود. داستان بازی از جزیره کوچک و آرامی به‌نام ویندمیل شروع می‌شود که شما قرار است از آن‌جا به سفری در دنیای One Piece بروید که در این مسیر Bonbon ها شما را همراهی خواهند کرد. شما در این بازی باید با تطبیق دادن Bonbon ها با یکدیگر دشمنان خود را از پای درآورید تا امتیاز جمع کنید. در این بازی می‌توانید جزیره خود را با پیشروی در بازی و حل پازل‌ها بسازید و آن‌را با بن بن‌های مختلف دکور کنید. این بازی به ‌صورت رایگان در سال ۲۰۲۰ برای اندروید منتشر شده است.

Microsoft Sudoku

کمپانی نام آشنای مایکروسافت به غیر از تولید نرم افزارهای بسیار کاربردی برای کامپیوترهای شخصی چندین سال است که پا به‌پای رقیب دیرینه خود یعنی سونی مشغول تولید بازی برای کنسول‌ Xbox و پی سی است. این کمپانی علاوه بر پلتفرم‌های ذکر شده برای گوشی‌های هوشمند نیز بازی می‌سازد. Microsoft Sudoku از آن دسته از بازی‌هایی است که ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. سودوکو یک بازی ژاپنی است که در طول سال‌ها به محبوبت بسیار بالایی دست پیدا کرده است. اما تصور این‌که بتوانید سودوکو را در هرکجا که هستید بازی کنید بسیار هیجان انگیز خواهد بود، مخصوصا اگر طرفدار بازی‌های فکری و پازل باشید. شما با بازی کردن سودوکو هم سرگرم خواهید شد و هم با به چالش کشیدن هوش و مغز خود باعث می‌شوید در آینده، خود را از بیماری آلزایمر محافظت کنید. Sudoku به‌عنوان یکی از سخت‌ترین بازی‌ها در این سبک به‌حساب می‌آید که شما را وادار به سوزاندن مقدار زیادی فسفر برای حل کردن آن می‌کند. این بازی را می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان از فروشگاه اندروید دانلود کنید.

علاوه بر بازی های فکری ذکر شده در بالا 2 بازی بسیار معروف دیگر نیز وجود دارند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد،با آنها آشنا میشویم.

Fortnite یا به فارسی قلعه پلیدی یک بازی اکشن است که توسط کمپانی معروف Epic Games خلق شده و در سال 2017 منتشر شده است همچنین فورتنایت برای شما یک وی باکس استارتر پک آماده کرده است که در آن یک لباس – یک کوله پشتی – و از همه مهمتر 600 وی باکس برای خرید های دیگر شما در بازی وجود دارد که شما میتوانید به آسانی از طریق همین صفحه بر روی بسته خرید استارتر پک فورتنایت کلیک کنید و آنرا تهیه کنید. در واقع وی باکس فورتنایت مانند یک راه میانبر برای شما عمل میکند.

و علاوه بر این اپیک گیم برای بازیکنان فورتنایت یک بسته بتل پس فورتنایت نیز آماده کرده است که در هر آپدیت و با شروع هر فصل از بازی یک بسته بتل فورتنایت را در اختیار بازیکنان میگذارد.خرید تجهیزات در فورتنایت از طریق v bucks فورتنایت امکان پذیر است، همچنین شما با بروز رسانی سلاح های خود شاهد بهبود کیفیت بازیتان و افزایش ماموریت های خود در فورتنایت خواهید بود.

شما میتوانید این بازی های پرطرفدار و سرگرم کننده را از سایت asangem.com که یکی از بهترین سایت های ایرانی در حوزه بازی می باشد تهیه کنید. به علاوه شما میتوانید انواع بازی های معروف دنیا را در این سایت ببینید و خریداری کنید و با بروزترین اطلاعات بازی ها آشنا شوید.

The Room: Old Sins

نمی‌شود از بازی‌های سبک پازل صحبت کرد و حرفی از سری محبوب The Room به‌میان نیاید. استودیوwww.fireproofgames.com با ساخت این سری بازی‌ها در چندین سال اخیر به شهرت جهانی رسیده و تا به امروز بازی‌های این استودیو که در سبک فکری طراحی و ساخته می‌شوند توسط افراد متعددی در سراسر جهان دانلود شده‌اند. بازی The Room: Old Sins نیز در این نسخه شما را به چالشی عمیق خواهد کشید. در این بازی شما قرار است به راز ناپدید شدن آقای لاکود دست پیدا کنید و برای حل این معمای مرموز پا به عمارت بزرگی خواهید گذاشت. این عمارت از اتاق‌ها و سالن‌های بسیار زیادی ساخته شده است، اما جایی که توجه شما را مجذوب خودش می‌کند، اتاق زیرشیروانی این عمارت خواهد بود. همانند نسخه‌های گذشته شما باید با حل کردن پازل‌های بعضا سختی در بازی پیشروی کنید تا در نهایت پرده از راز داستان آن بردارید. این بازی را می‌توانید از فروشگاه اندروید برای گوشی هوشمند خود تهیه کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها