بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱

تدبیر24»از آن جایی که فصل زمستان یکی از فصل های بسیار خوب برای مسافرت است، مردم تصمیم می گیرند در این فصل از سال به مسافرت بروند و آب و هوای سرد شهر های دیگر را نیز، تجربه کنند. یا شاید هم بخواهند از سرمای شهر خود فرار کرده و به جاهایی بروند که آب و هوای معتدلی در این فصل دارند. این مقاله قرار است شما را با بهترین شهرهای ایران برای مسافرت در زمستان یا همان تورهای زمستانی داخلی امسال آشنا کند.

کجای ایران در فصل زمستان بریم سفر؟

بدون شک خوردن غذای گرم و سنتی یک شهر در فصل زمستان و هوای سرد می تواند یکی از بهترین لحظات زندگی تان باشد؛ خوردن غذا هایی همچون آش، حلیم و ... در هوای سرد لذت بسیار زیادی دارد که پیشنهاد می کنیم در صورت تجربه نکردن، حتما آن را امتحان کنید. مطمئن باشید که می توانید با خوردن آن ها، لحظات بسیار خوبی را داشته باشید.

ماه های دی، بهمن و اسفند ( فصل زمستان ) می تواند یکی از بهترین زمان های سفر به شهر های جنوبی و گرمسیر باشد. از آن جایی که شهر های جنوبی و گرمسیر در اکثر فصول گرم هستند، بهترین زمان برای سفر به این شهر ها، فصل زمستان می باشد.

شما می توانید در یک آب و هوای معتدل و گاها خنک، به این شهر ها بروید و از بودن در آن جا لذت ببرید و سفر بسیار دل چسبی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

اما از طرفی دیگر سفر به مناطق سردسیر مانند اردبیل که در اکثر فصول سال آب و هوایی سرد دارد هم می تواند لذت بخش باشد. بدون شک دیدن برف و حتی انجام دادن تفریحات برفی در اردبیل و دیگر شهر های شمالی کشور، لذت بسیار زیادی خواهد داشت و همین امر باعث می شود تا مسافران زیادی به این شهر ها بروند.

کلا سفر کردن در زمستان بسیار جالب است طوری که در منابع بین المللی مثل سایت travelandleisure به این نکته اشاره شده:

"تعطیلات زمستانی نوید یک فرار لازم را می دهد، خواه از دسامبر پرتلاطم، ژانویه تلخ یا فوریه خسته کننده. چیزی در این فصل وجود دارد که سرگردانی فرد را بیدار می کند. مردم بی شماری را برای پیست های اسکی زمستانی یا جنوب را برای آسمان های تابستانی و سواحل هوای گرم به شمال می کشاند."

شهرهای گرمسیری دریایی در فصل زمستان

اگر می خواهید سرمای زمستانی شما را اذیت نکند و به آن حساس هستید، بدون شک یکی از بهترین شهر ها برای سفر، جزیره کیش می باشد؛ این جزیره زیبا آب و هوای بسیار خوبی در فصل زمستان دارد و مطمئنا می تواند بهترین انتخاب شما برای سفر در فصل زمستان باشد.

شما در جزیره کیش به راحتی می توانید در هوای آزاد و البته مطلوب فصل زمستان، به خرید اجناس بپردازید؛ در حالی که ممکن است در فصل تابستان، به دلیل شرایط آب و هوایی و البته گرما، به راحتی خرید نکنید. بنابراین تور کیش از تهران یا از شهرهای دیگر در این فصل پر رونق تر هستند.

تور کیش هتل داریوش، تور کیش هتل ترنج و تور کیش هتل کوروش و ویدا از بهترین انتخاب های شما می توانند باشند.

قشم نیز یکی دیگر از جزیره ها و شهر هایی است که سفر به آن جا در فصل زمستان می تواند بسیار لذت بخش باشد. در حالت عادی به دلیل گرمای نسبتا زیاد استان های جنوبی از جمله استان هرمزگان، مردم زیادی به قشم نمی روند و معمولا فصل زمستان و فصول سرد سال را برای سفر با تور قشم انتخاب می کنند.

شما می توانید در فصل زمستان، با خیال راحت به تفریحات آبی در قشم بپردازید و بدون اینکه آب و هوا شما را اذیت کند، از سفر خود لذت ببرید. بدون شک بهترین فصل برای سفر به قشم، زمستان خواهد بود.

تور قشم هتل ساحل طلایی، تور قشم هتل خلیج فارس و تور قشم هتل ایرمان هم در لیست انتخاباتت قرار برده.

بندر چابهار هم سومین مکانی است که می توان در فصل زمستان به آن جا رفت؛ بندر چابهار در فصل زمستان آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی دارد که شما به راحتی می توانید به خرید های خود بپردازید و از بازار های بسیار بزرگ چابهار، خرید کنید.

اگر در فصل تابستان به این شهر بروید، مطمئنا گرمای هوا شما کمی را اذیت خواهد کرد و باعث می شود تا سفر خوبی را نداشته باشید؛ سفر در فصل زمستان به این شهر باعث می شود تا شما بتوانید در تور چابهار با آب و هوای مناسب، لحظات بسیار خوبی را برای خود و اطرافیان تان رقم بزنید.

تور چابهار هتل لیپار، تور چابهار هتل فردوس و تور چابهار هتل ونوس از انتخاب های مناسب سفر به چابهار است.

شهرهای تاریخی مناسب سفر زمستانی

یزد را هم می توان به شهر های بسیار خوب در فصل زمستان اضافه کرد؛ یزد یکی از شهر هایی است که شما می توانید در فصل زمستان به آن جا بروید. سفر به یزد در فصل تابستان و به طور کلی فصول گرم سال، یکی از اشتباهاتی است که برخی از مردم انجام می دهند.

البته کم شدن سفر ها به یزد در فصل تابستان، نشان می دهد که مردم در این فصل، علاقه ای به آمدن سمت جنوب و یزد، ندارند و فصل زمستان را مناسب ترین فصل برای سفر با تور یزد می دانند.

قبل از سفر به این هتل ها توجه کنید: تور یزد هتل صفائیه، تور یزد هتل داد و تور یزد هتل مشیر الممالک.

کرمان، یکی دیگر از شهر هایی است که در فصل زمستان جذابیت بسیار بیشتری دارد؛ سفر به کرمان در تورهای زمستانی داخلی می تواند خاطرات بسیار خوبی را برای شما بسازد.

لازم به ذکر است که سفر به کرمان در فصل تابستان، مانند دیگر مناطق جنوبی خواهد بود و شما با آب و هوای نسبتا گرم و خشک مواجه خواهید شد.

پیشنهاد می شود اگر به یزد می روید، حتما با تور کرمان هم سری به این شهر بزنید؛ این دو شهر نزدیک یکدیگر واقع شده اند و شما می توانید در فصل زمستان، به این دو شهر بروید و از آب و هوای بسیار خوب و معتدل آن جا لذت ببرید.

در اقامت در این شهر هم تور کرمان هتل پارس و تور کرمان هتل جهانگردی را انتخاب کنید.

اصفهان نیز با مکان های دیدنی که دارد، می تواند مکان بسیار خوبی برای سفرهای زمستان امسال شما باشد. این شهر در فصل تابستان و پاییز هم مسافران زیادی دارد اما اکثر مسافران و گردشگران، فصل زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب می کنند.

تور اصفهان همیشه دیدنی است و معروف به نصف جهان. پیشنهاد می کنم برای اقامت از تور اصفهان هتل عباسی، تور اصفهان عالی قاپو، تور اصفهان هتل آسمان را انتخاب کنید.

شهرهای سردسیری برای سفر در زمستان

اما در فصل زمستان می توان به شهر های سردسیر هم سفر کرد و لحظات بسیار خوبی را ساخت. شما می توانید در فصل زمستان به سرعین اردبیل بروید و از تفریحات برفی آن جا نهایت استفاده را کنید.

تور سرعین در فصل زمستان هم انقدر جذابه که مسافران زیادی در آن ثبت نام می کنند به خصوص به خاطر آبگرم های معدنی که دارد. کسانی هم که اسکی دوست دارند پیست اسکل آلوارس منتظر آن ها است.

پیشنهاد ما برای اقامت در سرعین، تور سرعین هتل لاله، تور سرعین هتل بوستان و تور سرعین هتل رویال پارک است.

تبریز هم یکی دیگر نیازی به معرفی ندارد. شهری که فاصله کمی با سرعین دارد و به راحتی می توانید به این شهر بسیار خوب با مردمانی خون گرم، سفر کنید. تفریحات برفی در شهر تبریز هم زبان زد خاص و عام است.

تفرجگاه معروف ائل گلی و مسجد کبود تبریز و خانه مشروطیت همیشه مورد بازدید مسافران تور تبریز قرار می گیرند پس در لیست برنامه های تور زمستانی ایرانگردی خودتان قرار بدهید.

برای این سفر در یکی از این تورها ثبت نام کن: تور تبریز هتل کندوان، تور تبریز هتل ائل گلی و تور تبریز هتل لاله پارک.

از دیگر شهرهای داخلی می شود به مشهد اشاره کرد. مشهد در فصل زمستان آب و هوای سردی دارد اما با گرمای زیارت حرم امام رضا این سرما قابل تحمل است.

در کنار زیارت در تور مشهد هوایی و زمینی می توانید از اماکن تفریحی مثل پارک آبی سر پوشیده و شهر توس و مقبره فردوسی دیدن کنید.

مهمترین تورها شامل تور مشهد هتل درویشی، تور مشهد هتل قصر طلایی، تور مشهد هتل کیانا، تور مشهد هتل جواد و تور مشهد هتل کارن می شوند.

و اما شهر شیراز، با این که شیراز معروف است به بهار نارنج و فصل بهار اما خوبه بدانید که در تور شیراز در زمستان هم حال و صفای خاصی دارد که تجربه کردنش خاطره فراموش نشدنی می سازد.

این شهر پر است از جاهای دیدنی بسیار که پیشنهاد می کنم برای یک بار هم شده این تور را در این فصل امتحان کنید.

بهترین اقامت گاه ها: تور شیراز هتل بزرگ، تور شیراز هتل چمران ،تور شیراز هتل زندیه و تور شیراز هتل کریم خان هستند. البته هتل وکیل و ارگ هم تجربیات خوبی برای مسافران رقم زده اند.

زمستان کجا می خواهی بروی سفر؟

خوب تا این جا با تورهای زمستانی داخلی و ایرانگردی آشنا شدی. هر کدام ویژگی هایی مختص به خود دارند. سفر کردن در هر فصلی زیباست اما فصل زمستان متفاوت ترین مسافرتی خواهید بود که تا به حال تجربه کردید.

پیشنهاد می کنم برای رزرو تور داخلی به آژانس مسافرتی فارا گشت faragasht.com مجری تور ایرانگردی و تورهای زمستانی داخلی مراجعه کنید و با برنامه ریزی کارشناسان حرفه ای تورهای مسافرتی، برنامه سفر زمستانی یا حتی تورهای نوروز امسال خودتان را با ارزان ترین قیمت و کامل ترین خدمات گردشگری رزرو کنید. مسافرتی که سال های زیادی خاطره خوب آن را فراموش نخواهید کرد.


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱۸
انتشار یافته: ۱
دکتر مصطفی زمان زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
0
0
مقاله را مطالعه کردم. بسیار عالی و واضح توضیح دادید که باعث شد لذت ببرم.
همانطور که در این مطلب آمده است زمستان هم فصل مناسبی برای سفر با تورهای داخلی است. هم از نظر قیمت و هم از نظر خلوتی. بسیار مناسب افرادی است که می خواهند در آرامش مسافرت را تجربه کنند.
با سپاس از شما بابت این مقاله زیبا از آژانس فارا گشت و برنامه های مسافرتی زمستانی.
آرزوی موفقیت برای اعضای سایت تدبیر.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها