بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰


تدبیر24»همه افراد در همه موارد انتظار حق انتخاب دارند و مراقبت‌های بهداشتی از این قاعده مستثنا نیست. برخی از افراد برای سالم و زنده ماندن به تزریق روزانه نیاز دارند. با این حال، مراجعه روزانه به کلینیک نه‌تنها ناخوشایند است بلکه می‌تواند هزینه‌بر و وقت‌گیر نیز باشد. در این موقعیت، تزریقات در منزل می‌تواند مزایای زیادی برای فرد داشته باشد و او را از طی کردن مسیر برای رسیدن به کلینیک رها کند.

تیم رسمی، شناخته‌شده و دلسوز هوم‌کا در تهران و کرج برای تامین نیازهای پزشکی و اهداف بهداشتی منحصربه‌فرد هر بیمار تشکیل شده است که یکی از خدمات این تیم، تزریقات در منزل است. اگر ساکن محله فرمانیه هستید نیز می‌توانید از امکان تزریقات در منزل فرمانیه بهره‌مند شوید. در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایای تزریقات در منزل فرمانیه

تزریقات، بخشی معمول از مراقبت‌های بهداشتی است. از تزریق به‌طورمعمول برای تزریق داروها، واکسن‌ها، داروهای ضد بارداری یا سایر عناصر درمانی به بدن استفاده می‌شود. تزریق باید با خیال راحت انجام شود تا به بیمار و همچنین پرستار آسیب نرساند. هوم‌کا این امکان را برای شما فراهم کرده است که دیگر نیازی به مراجعه به کلینیک برای انجام تزریقات نداشته باشید. این کار می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد که در ادامه به آن‌ها پرداخته شده است.

1.       صرفه‌جویی در وقت و هزینه

وقتی خارج از بیمارستان و کلینیک تحت درمان قرار می‌گیرید گزینه‌های بیشتری متناسب با زندگی خود خواهید داشت. وقتی تزریقات در منزل برای شما انجام می‌شود نیازی نیست برای رفت‌وآمد هزینه صرف کنید و حتی می‌توانید در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید. از سوی دیگر، امکان دسترسی شما به تزریقات در روزهای تعطیل نیز راحت‌تر فراهم می‌شود. همچنین، نیازی نیست که در محیط کلینیک منتظر نوبت بمانید.

2.       آسان و بی‌دردسر بودن تزریقات در منزل

دسترسی به مراقبت‌های پزشکی برای افراد مسن، آسیب دیدگان و افرادی که به بیماری مزمن مبتلا هستند می‌تواند بسیار دشوار باشد. حتی تزریق یک آمپول نیز می‌تواند برای این افراد سختی‌های زیادی به همراه داشته باشد. به همین دلیل تزریقات در منزل می‌تواند راحتی زیادی برای این افراد به همراه داشته باشد. همچنین، برخی افراد از آمپول زدن، ترس شدیدی دارند که تزریقات در منزل می‌تواند کاهش ترس آن‌ها شود.

3.       راحتی بیشتر برای کودکان

تزریق آمپول و واکسن برای نوزادان و کودکان می‌تواند بسیار دشوار باشد چون آن‌ها تحمل درد کمتری دارند و همچنین معمولا از تزریق آمپول می‌ترسند؛ بنابراین، تزریقات در منزل و در کنار والدین می‌تواند به آرامش بیشتر کودکان و کاهش ترس آن‌ها کمک کند. اگر فرزندتان نیاز به تزریق آمپول یا واکسن دارد و ساکن محله فرمانیه هستید می‌توانید از امکان تزریقات در منزل فرمانیه توسط هوم‌کا بهره‌مند شوید.

4.       ایمنی بیشتر

افرادی که در سنین پیری هستند، تعادل و انعطاف‌پذیری آن‌ها به‌شدت کاهش می‌یابد. به همین دلیل حرکت کردن برای آن‌ها و رفتن به کلینیک می‌تواند با خطر آسیب همراه باشد. آن‌ها ممکن است زمین بخورند و آسیب جدی ببینند. امکان تزریقات در منزل به این افراد کمک می‌کند که ایمنی بیشتری داشته باشند و خطر آسیب از بین برود.

5.       رعایت پروتکل‌های بهداشتی

یکی از نگرانی‌های افراد در هنگام مراجعه به کلینیک، مسائل بهداشتی است، به خصوص امروزه که ویروس کرونا شیوع بسیار گسترده‌ای دارد. شما می‌توانید با دریافت خدمات تزریق در منزل از این لحاظ، نگرانی خود را رفع کنید چون با محیط خانه آشنا هستید و از سوی دیگر، بدنتان به میکروب‌هایی که در محیط خانه وجود دارند عادت کرده است. همچنین، افرادی که با هوم‌کا همکاری می‌کنند سعی‌شان بر این است که در هنگام مراجعه به منزل شما کمترین تماس را با وسایل منزلتان داشته باشند.

6.       دریافت خدمات توسط فرد متخصص

افرادی که با هوم‌کا برای انجام خدمات بهداشتی و مراقبتی در محل همکاری می‌کنند، افرادی آموزش‌دیده و متخصص هستند که از نظر سلامت نیز تایید شده‌اند. به همین دلیل شما با سفارش انجام تزریقات در منزل می‌توانید اطمینان داشته باشید که این تزریقات به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام خواهد شد.

 

انواع تزریقات در منزل فرمانیه

تزریقاتی که در منزل می‌توانند انجام شوند انواع متفاوتی دارند که هوم‌کا این امکان را برایتان فراهم کرده است که از این خدمات بهره‌مند شوید. اگر ساکن محله فرمانیه هستید، امکان تزریقات در منزل فرمانیه نیز برای شما فراهم است. در ادامه با انواع تزریقاتی آشنا می‌شوید که در منزل قابل انجام هستند.

·         تزریق وریدی: در این نوع تزریقات، سوزن به ورید وارد می‌شود و دارو مستقیما به جریان خون انتقال می‌یابد.

·         تزریق عضلانی: در این نوع تزریقات، دارو به عمق عضله منتقل می‌شود که جذب سریع توسط رگ‌های خونی را تسهیل می‌کند.

·         تزریق زیر جلدی: در این نوع تزریق، به بافت‌های بین پوست و عضله منتقل می‌شود.

·         تزریق داخل پوستی: دارو مستقیماً به غشاء میانی پوست، لایه‌ای که درست زیر پوست بیرونی است، منتقل می‌شود.

·         تزریق دپو: تزریق دپو معمولا یا آماده سازی جامد یا بر پایه روغن است که به تدریج توسط بافت اطراف جذب می‌شود.

آیا انجام تزریقات در منزل دردناک است؟

سوزنی که برای تزریق زیر جلدی استفاده می‌شود معمولا کوچک و کوتاه است و حداقل احساس ناراحتی را به همراه دارد. میزان دردی که فرد احساس می‌کند به عواملی مانند محل تزریق، تحمل درد و حساسیت پوست بستگی دارد. میزان درد همچنین به دارویی که تزریق می‌شود نیز بستگی دارد. تزریق زیر جلدی درد کمتری نسبت به تزریق عضلانی دارد زیرا سوزن‌ها کوچک‌تر هستند و نیازی نیست که به اندازه تزریق عضلانی وارد بافت بدن شوند. چند راهکار می‌تواند به کاهش درد و اضطراب تزریقات کمک کنند که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

·         چند دقیقه قبل از تزریق از یک کرم بی‌حس‌کننده در ناحیه استفاده کنید.

·         سعی کنید بر روی ناحیه‌ای که قرار است تزریق انجام شود یخ قرار دهید تا چند دقیقه قبل از تزریق بی‌حس شود.

·         هنگام انجام تزریق برای نوزادان شیرده، به آن‌ها اجازه دهید که شیر مادر بخورند.

·         اگر کودک از آمپول می‌ترسد و لازم است کنترلش کنید به جای فریاد زدن یا محکم نگه داشتن او، فرزندتان را در آغوش بگیرید.

·         قبل از تزریق به کودک، پستانک بدهید.

·         قبل یا حین تزریق سرفه کنید یا فوت کنید.

·         قبل از انجام تزریق، پنج نفس عمیق بکشید یا کودکان را تشویق کنید که نفس عمیق بکشند.

·         با تماشای یک فیلم، عکس یا صحبت کردن با یک فرد، حواس خود را پرت کنید. گاهی اوقات نگاه کردن به عمل تزریق می‌تواند درد بیشتری به همراه داشته باشد.

علاوه بر انجام این راهکارها، مطمئنا انجام تزریقات در محیط راحت و آشنای خانه نیز می‌تواند در کاهش درد و اضطراب شما بسیار موثر باشد؛ بنابراین، شما می‌توانید برای بهره‌مند شدن از این خدمات درخواست خود را به صورت رایگان در هوم‌کا ثبت کنید.

انجام تزریقات در منزل چقدر طول می‌کشد؟

انجام تزریق به‌تنهایی، زمان خیلی کمی نیاز دارد. با این حال فردی که به منزل شما برای انجام تزریقات می‌آید، قبل و بعد از انجام تزریقات به زمان نیاز دارد تا واکنش‌های احتمالی بدنتان به تزریق را ارزیابی کند. اگر ساکن محله فرمانیه هستید می‌توانید از خدمات هوم‌کا برای تزریقات در منزل فرمانیه استفاده کنید.

هوم‌کا چگونه می‌تواند به شما در انجام تزریقات در منزل فرمانیه کمک کند؟

هوم‌کا مجموعه‌ای است که با هدف ارائه خدمات مراقبتی و سلامتی شکل گرفته است. تمام تلاش این مجموعه فراهم کردن این امکانات به صورت حرفه‌ای و با بهترین کیفیت است. بنابراین، متخصصان تایید شده بسیاری با این مجموعه همکاری می‌کنند و می‌توانند برای دریافت این خدمات، خیال شما را از هر جهت راحت کنند. اگر در محله فرمانیه زندگی می‌کنید و به انجام تزریقات نیاز دارید امکان تزریقات در منزل فرمانیه برای شما فراهم است. کافیست با شماره 02191025595 تماس بگیرید یا به وبسایت هوم کا به آدرس www.homeca.ir مراجعه نمایید.

تعرفه‌ها و قیمت‌های تزریقات در منزل فرمانیه

ازآنجایی‌که انواع مختلفی از تزریقات وجود دارد تعرفه‌ها و قیمت‌های تزریقات در منزل نیز می‌توانند بسته به نوع درخواست شما متفاوت باشند. برای اطلاع از این موضوع می‌توانید با هوم‌کا تماس بگیرید یا دکمه ثبت درخواست در هوم‌کا را فشار دهید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند. آن‌ها با توجه به درخواستی که دارید، قیمت‌ها را به شما اعلام خواهند کرد.

مناطق تحت پوشش خدمت تزریقات در منزل

در حال حاضر، خدمات هوم‌کا به ساکنین شهرهای تهران و کرج ارائه می‌شود و هدف طولانی مدت این مجموعه توانایی ارائه خدمات به شهروندان دیگر شهرهای ایران است. اگر ساکن محله فرمانیه تهران هستید می‌توانید از خدمات تزریقات در منزل فرمانیه توسط هوم‌کا و مزایای آن بهره‌مند شوید.

تزریقات در منزل فرمانیه با هوم‌کا

همان‌طور که مطالعه کردید تزریقات در منزل می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد و امکان انجام انواع تزریقات زنان در منزل فراهم است. این امر به خصوص برای افرادی ضروری است که دچار مشکلات حرکتی هستند، سن بالایی دارند یا به بیماری‌هایی مبتلا هستند که روزانه نیاز به تزریق دارو دارند. اگر می‌خواهید از خدمات تزریق در منزل استفاده کنید و ساکن محله فرمانیه تهران هستید کافیست درخواست خود را در هوم‌کا برای تزریقات در منزل فرمانیه ثبت کنید و بقیه‌اش را به ما بسپارید.

 

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها