بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
مشاوره آنلاین به این ترتیب است که امکانات مشاوره حرفه ای از راه اینترنت در اختیار مراجعان قرار می گیرد .

مشاوره آنلاین به این ترتیب است که امکانات مشاوره حرفه ای از راه اینترنت در اختیار مراجعان قرار می گیرد . می توان این امکانات را از راه ایمیل، ویدئو، نوشتار یا چت و ... در اختیار افراد مراجع قرار داد .

برخی از کارشناسان و متخصصان تنها از روش سنتی استفاده می کنند . روش سنتی این گونه است که بیمار در مطب یا کلینیک حضور می یابد و با مشورت روانپزشک مشکلات خود را بررسی و حل می نماید . اما مشاوره آنلاین راحتی و آسایش بیش تری را فراهم می آورد .

مشاوره آنلاین روانپزشکی برای چه افرادی مناسب است ؟

مشاوره آنلاین برای کسانی که پر مشغله بوده و به دلیل وقت کم توان مراجعه به کلینیک در ساعاتی از روز را ندارند و همچنین دسترسی به متخصص روانپزشک برایشان دشوار است، مناسب می باشد . افرادی که در کشورها یا شهرهای دیگر زندگی می کنند، می توانند از این راه با پزشک یا متخصص مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و از مزایای آن بهره مند شوند .

کسانی که به علت ناتوانی فیزیکی توان تردد از شهری به شهر دیگر را ندارند، افرادی که در روستاهای دور دست زندگی می کنند و به شهرهای بزرگ دسترسی راحتی ندارند و افرادی که نیاز به یک متخصص مجرب دارند ولی یافتن این متخصص برایشان دشوار است، می توانند به کمک این روش به شکل آنلاین و از طریق اینترنت به اطلاعات لازم و مفید دست یابند .

مزیت دیگر این راه ارتباطی در این مطلب است که فرد می تواند بدون خجالت و با صراحت مشکل خود را مطرح نماید و از تمامی حس های خود سخن به میان آورد و اطلاعات دقیق و کامل تری در اختیار متخصص مربوطه بگذارد تا مشکلشان راحت تر برطرف شود .

این مشاوره زمان زیادی در اختیار فرد قرار می دهد تا به مشکل خود فکر کرده و با فرصت کافی ابعاد مختلف این مساله را تعیین نماید . مهم ترین مزیت مشاوره آنلاین در حفظ حریم خصوصی اشخاص است .

سخن پایانی

کلینیک روانپزشکی و روانشناسی آرام به صورت حرفه ای و گسترده خدمات روان درمانی، روانپزشکی و روانشناسی را به صورت غیر حضوری به شما عزیزان ارائه می دهد .

جهت برقراری ارتباط با روانپزشک آنلاین با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

تلفن های تماس : 02122260068 – 02122260067

کسانی که قصد مراجعه حضوری به کلینیک روانپزشکی و روانشناسی آرام را دارند، به آدرس زیر مراجعه نمایند .

آدرس کلینیک : تهران - خیابان شریعتی - نرسیده به مترو شریعتی - کوچه فلسفی - پلاک 5 - ساختمان پزشکان پرشین - طبقه اول - واحد یک


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها