بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
مشکی پوش شدن تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مناسبت درگذشت ۲ بازیکن سابق این تیم، در یک رسانه فرانسوی بازتاب داده شد.

تدبیر24»مجله "لو کارنه اوپوزی" با انتشار گزارشی مشکی پوش شدن تیم فوتبال پرسپولیس را برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحومان مهرداد میناوند و علی انصاریان بازتاب داد. این مجله فرانسوی ضمن اشاره به خبر درگذشت میناوند و علی انصاریان در اثر ابتلا به ویروس کرونا نوشت، باشگاه پرسپولیس ایران برای گرامیداشت یاد و خاطره ۲ بازیکن سابق خود که در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ در این تیم با هم بازی می‌کردند تا پایان فصل با پیراهن مشکی به میدان خواهد رفت.

لوکارنه اوپوزی در حالی چنین ادعایی کرده که مسئولان پرسپولیس اعلام کردند تا پایان امسال با لباس مشکی به میدان خواهند رفت.

این رسانه فرانسوی در ادامه به معرفی ۲ بازیکن فقید پرسپولیس پرداخت و درباره میناوند نوشت، این بازیکن با پرسپولیس نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و بیشتر در جناح چپ بازی می‌کرد. بازی‌های خوب او باعث شد به اشتروم گراتس که آن زمان تیمی قدرتمند در فوتبال اتریش بود، منتقل شود. پس از آن او دوره‌های کوتاهی در شارلوای بلژیک و الشباب بازی کرد و سپس به ایران بازگشت.

میناوند عضوی از تیم ملی ایران بود که در جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه برابر ایالات متحده آمریکا به پیروزی دست یافت. او ۶۸ بازی برای تیم ملی انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند. این بازیکن روز ۲۷ ژانویه درگذشت.

این مجله فرانسوی سپس درباره علی انصاریان نوشت، انصاریان منحصراً در داخل ایران فوتبال بازی کرد و پس از کنار گذاشتن فوتبال به بازیگری روی آورد. او حتی پس از اینکه با جدایی از پرسپولیس لباس استقلال را بر تن کرد همچنان در سراسر ایران مورد تمجید قرار داشت.

محبوبیت انصاریان پس از ایفای چندین نقش در سینما و تلویزیون افزایش یافت. او به خاطر رابطه بسیار نزدیک با مادرش شهرت داشت و در تاریخ ۳ فوریه همزمان با روز مادر در ایران درگذشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها