بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
مانور همدلی و کمک مومنانه
تدبیر24»بابک جمال - مجتمع و کانون فرهنگی آموزشی بصیر تهران در حرکتی جهادی  و با برگزاری مانوری بزرگ در اقدامی  فرهنگی ۳۱۵بسته ارزاق را به ایتام کم بضاعت تقدیم نمود.


خبرنگار تدبیر۲۴ که بصورت میدانی در این همایش جهادی حضور داشت بشرح این رخداد پرداخت:
اعضای مجتمع و کانون  فرهنگی آموزشی بصیر که نخبگان نوجوان و جوان تشکیل شده  با برنامه ریزی قبلی و بسیار منظم در آغاز روز همایش جهادی به جابجا کردن بسته های ارزاق پرداختند که حدود دو ساعت به طول انجامید.


سید بابایی معاون فرهنگی جهادی مجتمع و کانون فرهنگی آموزشی بصیر در گفتگو با خبرنگار تدبیر۲۴ گفت: امروز در کنار پخش بسته های ارزاق که ۳۱۵ بسته کامل می باشند قرار است برنامه های جانبی هم اجرا گردد و چندین تن از مسئولین سازمانی و مجلس شورای اسلامی و شهرداری و اهالی هنر و ورزش و..در این برنامه حضور خواهند داشت.


بابایی ادامه داد:
گروه سرودی که از گروههای معروف و شناخته شده هستند در محوطه چیدمان شده بسته ها به اجرا
 می پردازند و بعد از آنها خواننده انقلابی آقای هارونی چند تراک از آهنگهای پخش شده اش در صدا و سیما را می خواند و همزمان در استودیوی برنامه بصیر  شهرام شکیبا مجری توانمند و با سابقه صدا و سیما بهمراه گروه برنامه ساز بصیر  به ضبط برنامه "مثل مادر" و مصاحبه با مهمانان همایش
می پردازند.


این دبیر فرهنگی بیان کرد:
همزمان در حین اجرای کنداکتور همایش جهادی، فیلم مستندی به کارگردانی آقای بابک جمال تولید می شود.
هدف از اجرای این همایش جهادی نشر سبک زندگی جهادی و کمک مومنانه به ایتام کم بضاعت است.
برای احیای چنین سنت حسنه ای باید همایشی با این عظمت گرفته شود.


حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد ناصری در گفتگو با ما گفت:
بلطف خدا توفیق پیدا کردیم دوباره در عرصه میدانی جهاد و کمک مومنانه با همت و تلاش و توکل بخدا وارد شویم و کاری بزرگ انجام بدهیم.


ایشان ادامه داد:
انشالله این همایش آغازی برای یک حرکت بزرگتر باشد و بتوانیم بسته های بیشتری را به دست نیازمندان برسانیمّ،روحیه تیمی در مجتمع  و کانون فرهنگی آموزشی بصیر بسیار بالاست و همه به نحو احسنت متعهد به انجام امور جهادی هستند.


استاد ناصری توضیح داد:
تمام همّ و غمّ ما تربیت نیروی انقلابی ست و به نتایج عالی
 رسیده ایم.
در این چند سال در منطقه و حتی خارج از تهران کارهای فرهنگی جهادی زیادی توسط تیم جهادی مجتمع بصیر انجام شده که این همایش کمک مومنانه به ایتام کم بضاعت هم در نوع خود بی نظیر است.
راه اندازی دارالایتام بصیر یکی از امور خیریه و جهادی ماست که خانواده های بسیاری تحت پوشش ما هستند.


استاد ناصری نویسنده کتاب النصایح در ادامه افزود: در برنامه همایش کمک مومنانه ما افراد سرشناسی همچون دکتر اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا عبدالملکی فعال جهادگر و فرهنگی و حاج آقا خرسندی  رئیس اسبق خانه مداحان و روسای انتظامی و راهنمایی رانندگی و بسیج و سپاه منطقه و جمعی از هنرمندان سرشناس و ورزشکاران و خبرنگاران خبرگزاری حضور داشتند.


این فعال فرهنگی در پایان گفت:انشالله این همایش آغازگر یک حرکت بزرگتر  و ارزشی تر خواهد بود،ما هم قسم شدیم تا حد توان در خدمت خانواده ایتام و بی سرپرست تحت پوشش مجتمع و کانون فرهنگی آموزشی بصیر باشیم و در این راه از خدا و اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام استمداد میطلبیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها