بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
وزیر امور خارجه آمریکا با محکوم کردن حمله دوشنبه شب در اربیل عراق، به حمایت از تحقیقات درباره این حمله راکتی متعهد شده است.
تدبیر24»آنتونی بلینکن، وزیر خارجه عراق دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: ما از حمله راکتی به اقلیم کردستان عراق خشمگین شده‌ایم. گزارش‌های اولیه از کشته شدن یک مقاطعه کار غیرنظامی و زخمی شدن چندین تن از اعضای ائتلاف از جمله یک عضو ارتش آمریکا و چندین پیمانکار آمریکایی حکایت دارند. ما به خانواده پیمانکار غیرنظامی کشته شده در این حمله تسلیت گفته و با عراقی‌های بیگناه و خانواده‌های آنها که از این اقدامات خشونت آمیز بیرحمانه لطمه می‌بینند، همدردی میکنیم.

پیشتر نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در پیامی توییتری از رایزنی با بلینکن درباره این حمله راکتی و توافق برای هماهنگی نزدیک روی تحقیقات خبر داد.

وزیر خارجه آمریکا در بیانیه خود تاکید کرد: من با نخست وزیر دولت اقلیم کردستان برای گفت و گو درباره این حادثه و اعلام حمایت‌مان از تمام تلاش‌ها برای بررسی و پاسخگو کردن مسببان آن تماس داشتم.

در پی حمله راکتی دوشنبه شب به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی اربیل یک تن کشته و ۶ تن زخمی شدند. گروه "سرایا اولیاء الدم" مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است. این مرگبارترین حمله به نیروهای ائتلاف آمریکایی ظرف یک سال اخیر در عراق بوده است.

برچسب ها: تدبیر24 ، آمریکا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها