بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از جلسه این فراکسیون با نواب روسای فدراسیون ها خبر داد و گفت که در این جلسه درباره ارتقای ساختار ورزش بانوان، تعیین تکلیف وضعیت مشاغل ورزشی و به تبع آن بیمه ورزشکاران و مربیان بحث و بررسی صورت گرفت.

تدبیر24»سارا فلاحی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه فراکسیون زنان گفت: فراکسیون زنان دیداری با نواب روسای فدراسیون ها با حضور خانم فرهادی زاد معاون توسعه ورزش بانوان و تقی زاده معاون پارلمانی وزارت ورزش داشت.

وی توضیح داد: در این جلسه در رابطه با ارتقای ساختار ورزش بانوان، تعیین تکلیف وضعیت مشاغل ورزشی و به تبع آن بیمه ورزشکاران و مربیان، بازتاب رسانه ای ورزش بانوان، فراهم سازی زیرساخت های لازم برای ورزش قهرمانی و بودجه اختصاصی ورزش بانوان بحث و تبادل نظر شد.

فلاحی افزود: در این جلسه فراکسیون زنان بعد از شنیدن مشکلات و مطالبات حوزه ورزش بانوان قول داد که حتی المقدور در عرصه قانونگذاری و نظارت شرایط حل مشکلات حوزه ورزش بانوان را فراهم کند. همچنین در این جلسه مقرر شد پیرامون پیشنهادهای وزارت ورزش برای برنامه هفتم توسعه به زودی جلسه ای با حضور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و فراکسیون زنان برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها