بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
به دنبال اظهارات و ادعای اخیر حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات کشور پیرامون مداخله یکی از کارکنان نیروهای مسلح در دست داشتن ترور و به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، شهید محسن فخری‌زاده، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحی منتشر کرد.
تدبیر24»در این توضیحات آمده است:

- اولا فرد مورد ادعای وزیر اطلاعات در سال ۹۳ در حال آموزش دیدن بوده است و در همان سال به دلیل مشکلات اخلاقی و اعتیاد اخراج گردیده است.

- ثانیا عضویت فرد مورد ادعا قطعی نبوده و روال نیروهای مسلح اینگونه است که ارزیابی‌های حین آموزش یکی از عوامل اصلی قطعیت در عضویت بوده که نامبرده به دلیل وجود مشکل اخلاقی و اعتیاد به عضویت رسمی درنیامده و در حین آموزش اخراج گردیده است.

- ثالثا وزیر اطلاعات حتما می‌دانند که وفق قوانین و مقرارت، افراد اخراجی از نیروهای مسلح از جمله فرد مورد ادعای ایشان پس از اخراج در سال ۹۳ با نیروهای مسلح به طور کامل قطع ارتباط نمونده و فاقد هویت نظامی می‌باشد و به همین دلیل جرم امنیتی وی همانند سایر آحاد جامعه در حیطه ماموریت و مسئولیت وزارت اطلاعات قرار می‌گیرد.

 لذا انتظار می‌رفت وزیر محترم اطلاعات در اظهارات رسانه‌ای خود آن هم در پخش زنده، دقت بیشتری می‌نمود که بهانه‌ای به دست دشمنان جنایتکار نظام همچون آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی نمی‌داد و از جایگاه خطیر وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) و شأن نیروهای مسلح مراقبت می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها