بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
"بیل گیتس" در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که از بیت‌کوین استفاده نمی‌کند و موضع‌گیری خاصی هم نسبت به آن ندارد.
تدبیر24»"بیل‌گیتس" (Bill Gates)، بنیان‌گذار شرکت "مایکروسافت" در جدیدترین مصاحبه خود گفت که به استفاده از بیت‌کوین علاقه‌ای ندارد.

وی افزود: روشی که در حال حاضر برای "ارز رمزنگاری" شده از آن استفاده می‌شود، فعالیت‌های مجرمانه خاصی را امکان‌پذیر می‌کند و باید آن را کنار بگذاریم. شاید باید نام آن را سلاح زیستی بگذارم!

از نظر گیتس، نرخ "ارز رمزنگاری" شده، بسیار ناپایدار است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چگونه رشد بیشتری خواهد داشت. امکان دارد که بیت‌کوین براساس هر نوع دیدگاهی بالا و پایین برود و نمی‌توان رشد آن را پیش‌بینی کرد.

بسیاری از منتقدان، "بیت‌کوین" را یک فناوری می‌دانند که به دنبال حل کردن مشکلی است که وجود ندارد. به علاوه، انرژی زیادی برای ایجاد یک بیت‌کوین مصرف می‌شود.

گیتس در مصاحبه دو سال پیش خود گفته بود که باور دارد "بیت‌کوین" از نظر دارایی چیزی تولید نمی‌کند؛ بنابراین نباید انتظار داشت که بالاتر برود. این نظریه احمقانه‌ای برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت که بیت‌ کوین ندارد و موضع‌گیری او نسبت به آن خنثی است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها