بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
روزنامه عبری زبان معاریو نوشت که رژیم صهیونیستی وجود حماس در نوار غزه را پذیرفته و آن را به رسمیت شناخته است.

تدبیر24»روزنامه معاریو نوشت: توافق ویژه پروژه جدید برق برای نوار غزه ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی تسلیم حکمرانی حماس در نوار غزه شده و حتی حماس را "شریک" می‌داند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت یکشنبه مدعی امضای دو توافق‌نامه شد. یکی بین شرکت "دیلک" رژیم صهیونیستی که به موجب آن گازی که به غزه منتقل خواهد شد فروخته می‌شود. توافق دوم درباره کشیدن خط لوله گاز از اراضی اشغالی به نیروگاه برق غزه است.

اتحادیه اروپا برای کشیدن خط لوله از مرزهای نوار غزه به نیروگاه برق پنج میلیون دلار اختصاص داده است و قطر نیز حمایت مالی کشیدن خط لوله گاز را برعهده خواهد داشت.

روزنامه معاریو نوشت، تصویب این توافق‌نامه‌ها از سوی دولت رژیم صهیونیستی به معنای قبول کردن موجودیت حماس است.

این روزنامه نوشت، این توافق مشکل برق در غزه را به طور کامل حل خواهد کرد. رژیم صهیونیستی نیز از طریق این معامله حتی یک دلار هم از جیب خود نخواهد داد بلکه از درآمدهای مالیاتی شرکت دیلک سود خواهد برد.

نوار غزه از ۲۰۱۰ از بحران برق و توقف مکرر فعالیت نیروگاه اصلی برق رنج می‌برد.

فلسطینی‌ها اولین میدان گازی را که در خاورمیانه در اواخر دهه‌ ۹۰ کشف شد به نام میدان "غزه مارین" در اختیار دارند اما تاکنون به دلیل مخالفت رژیم صهیونیستی با درخواست‌های فلسطینی‌ها گاز از این میدان استخراج نشده است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها