بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
پس از حضور روز گذشته هادی ساعی در سالن رقابت‌های لیگ و نقض محرومیت یک‌ساله ساعی از سوی فدراسیون تکواندو، دبیر سازمان لیگ از سمتش استعفا کرد و برخی شایعات درباره استعفای رییس سازمان لیگ نیز مطرح شده است.
تدبیر24»پس از حمله چندی پیش هادی ساعی به دبیر سازمان لیگ تکواندو در جریان برگزاری رقابت‌های گروهی لیگ تکواندو، کمیته قضایی فدراسیون تکواندو در اقدامی عجیب حکم خود را نقض کرد و هادی ساعی روز گذشته در سالن رقابت‌های لیگ حاضر شد.

مسوولان فدراسیون تکواندو و کمیته قضایی دلیل این اقدام را اعتراض ساعی به حکم عنوان و اعلام کردند تا زمان برگزاری جلسه رسیدگی وی می‌تواند در لیگ فعالیت داشته باشد!

این در حالی است که لیگ تکواندو روز گذشته به پایان رسید و دور بعدی لیگ سال آینده برگزار می‌شود.

در پی این اتفاق مصطفی بابایی، دبیر سازمان لیگ تکواندو در گفت‌وگو با ایسنا از استعفای خود از ادامه فعالیت در سازمان لیگ در اعتراض به حضور ساعی در سالن خبر داد.

گفته می‌شود رییس سازمان لیگ تکواندو نیز استعفا کرده اما هنوز استعفای کتبی از هیچ کدام از این دو فرد به دست فدراسیون تکواندو نرسیده است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها