بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
اکران فیلم سینمایی «لاله» که قرار بود هفته قبل روی پرده بیاید، به روزهای آینده موکول شده است.
تدبیر24»این فیلم که روند ساختش با حاشیه‌های زیادی در طی نزدیک به یک دهه همراه بوده، طبق اعلام شورای صنفی نمایش باید در آخرین روزهای بهمن راهی سینماها می‌شد ولی این اتفاق هنوز رخ نداده است.

علی سرتیپی - مدیرعامل فیلمیران و پخش کننده این فیلم - در این باره به ایسنا توضیح داد: با وجود اینکه قرار بود «لاله» در اکران نوروزی سال ۹۹ نمایش داده شود، مواد تبلیغی اش هنوز آماده نبود و پروانه نمایش آن‌ها هم صادر نشده بود و شورای صنفی در جریان این موضوع قرار نداشت.به همین دلیل برنامه ریزی برای اکران فیلم در هفته آینده صورت گرفته است.

به گفته وی احتمالاً از ۱۳ اسفند ماه فیلم «لاله» در سینماها نمایش داده خواهد شد و توجه به زمان اکران این فیلم، شاید «لاله» را بتوان یکی از فیلم‌های اکران نوروزی نیز دانست.

«لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد به دلیل مشکلات و حاشیه‌هایی که در موضوع مالکیت آن پیش آمد، هشت سال ساخته شدنش طول کشید. در واقع از سال 92 که فیلمبرداری «لاله» به تعلیق درآمد، کارگردانش اسدالله نیک‌نژاد در صدد ادامه ساخت آن بود که در نهایت مرحله دوم فیلمبرداری با تهیه‌کنندگی تورج منصوری که مدیریت فیلمبرداری را هم از ابتدا برعهده داشت شروع شد و مهرماه به پایان رسید.

ساخت فیلم «لاله» در مرحله اول به تهیه‌کنندگی پروانه پرتو بود و فیلمبرداری 40 درصد باقی‌مانده به تهیه‌کنندگی تورج منصوری انجام شد.

این فیلم درباره‌ «لاله صدیق» یکی از قهرمان‌های اتومبیل‌رانی ایران است. در این فیلم سارا امیری (در نقش لاله)، ایرج نوذری، سینان تازچو، نیکی کریمی، سام قریبیان، همایون ارشادی، پیام اینالویی، محمود اردلان، امیرعلی دانایی و محمد صادقی از جمله بازیگران هستند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها