بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
یک مقام مسوول در سازمان لیگ فوتبال معتقد است، تبلیغات دور زمین تنها راه درآمدزایی برای باشگاه ها است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص قطع شدن تبلیغات الکترونیکی ورزشگاه آزادی تهران در جریان دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و داماش گیلان عنوان کرد: شرکتی که طرف قرارداد با سازمان لیگ است، نسبت به پخش تلویزیونی مسابقات معترض بود و معتقد است استانداردهایی که در تصویربرداری کنفدراسیون فوتبال آسیا لحاظ شود، در لیگ برتر نیز باید ادامه یابد.

وی در مورد بالا بودن حجم تبلیغات در لیگ برتر فوتبال ایران تصریح کرد: این مساله در کشورها متفاوت است و بین دو تا 3 ردیف تبلیغات در هر کشور وجود دارد. با توجه به شرایط اقتصادی ایران باید همکاری کنیم تا باشگاه ها از این راه درآمدزایی خوبی داشته باشند.

این مسوول گفت: در دیدار تیم های استقلال و داماش این تبلیغات برای دقایقی قطع شد و دوباره به خواسته شرکت طرف قرارداد سازمان لیگ، به کار افتاد که امیدوارم این مساله در آینده تکرار نشود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها