یک مقام مسوول در سازمان لیگ فوتبال معتقد است، تبلیغات دور زمین تنها راه درآمدزایی برای باشگاه ها است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص قطع شدن تبلیغات الکترونیکی ورزشگاه آزادی تهران در جریان دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و داماش گیلان عنوان کرد: شرکتی که طرف قرارداد با سازمان لیگ است، نسبت به پخش تلویزیونی مسابقات معترض بود و معتقد است استانداردهایی که در تصویربرداری کنفدراسیون فوتبال آسیا لحاظ شود، در لیگ برتر نیز باید ادامه یابد.
وی در مورد بالا بودن حجم تبلیغات در لیگ برتر فوتبال ایران تصریح کرد: این مساله در کشورها متفاوت است و بین دو تا 3 ردیف تبلیغات در هر کشور وجود دارد. با توجه به شرایط اقتصادی ایران باید همکاری کنیم تا باشگاه ها از این راه درآمدزایی خوبی داشته باشند.
این مسوول گفت: در دیدار تیم های استقلال و داماش این تبلیغات برای دقایقی قطع شد و دوباره به خواسته شرکت طرف قرارداد سازمان لیگ، به کار افتاد که امیدوارم این مساله در آینده تکرار نشود.