بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان ابرکوه از نتایج مثبت اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل و کاهش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خبر داد.

تدبیر24»دکتر عبدالحسین اکرمی عصر سه‌شنبه پنجم اسفندماه در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در ابرکوه ضمن اعلام این خبر، از افزایش سه برابری آمار مبتلایان به کرونای این شهرستان در بهمن نسبت به دی‌ماه سخن گفت و افزود: از مجموع تست‌های انجام شده، در دی‌ماه تعداد ۱۳۲ نفر و در بهمن‌ماه، تعداد ۳۸۶ بیمار کرونا مثبت در شهرستان شناسایی شدند.

وی با اشاره به انجام اقدامات به‌ موقع در شهرستان برای مهار این بیماری از جمله انجام تست در منازل، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، بیماریابی، نظارت و پیگیری وضعیت بیماران و کنترل وضعیت قرنطینه، ادامه داد: هم‌اکنون تیم‌های متعدد به صورت شبانه روزی با هدف شناسایی سریع‌تر بیماران و ناقلان که نقش محوری در قطع زنجیره انتقال کرونا دارند، فعالیت می‌کنند.

اکرمی با تأکید بر این که خوشبختانه در بهمن‌ماه، بیماری در شهرستان ابرکوه کنترل و از پیشرفت افزایشی آن جلوگیری شد، اظهار کرد: از تعداد ۳۸۶ مورد مبتلای مثبت در بهمن‌ماه، ۳۹ درصد مربوط به ۱۰ روز اول بود که در ۱۰ روز دوم به ۴۵ درصد افزایش یافت اما با اقدامات به‌موقع در ۱۰ روز سوم به ۱۶ درصد کاهش یافت و تعداد مبتلایان به یک‌ششم رسید.

«علی‌اکبر عسکرنژاد» سرپرست بیمارستان ابرکوه نیز در ای نشست گزارشی از وضعیت فعلی بیمارستان ارائه کرد و گفت: در طول ۱۴ روز گذشته، ۳۲ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان بستری بودند که در حال حاضر تعداد آنان به هفت نفر کاهش یافته و متأسفانه در طول هفته گذشته تنها شاهد یک مورد فوتی در بیمارستان بودیم.

این مسئول دلیل اصلی کاهش مبتلایان و بستری‌های کرونایی را اعمال به‌موقع محدودیت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اگر کنترل و محدودیت به‌موقع انجام نمی‌شد، سیر صعودی مبتلایان ادامه می‌یافت و با مشکلات بسیاری مواجه می‌شدیم.

عسکرن‍ژاد در پایان تاکید کرد: در شرایط کنونی باید بتوانیم با ادامه این روند، کنترلی زنجیره انتقال را محدود کنیم و مراقب باشیم تا درگیر کرونای انگلیسی نشویم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها