بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در هفته سلامت مردان توجه ویژه ای به آگاهی بخشی در خصوص بیماریهای مختلف مردان انجام می شود تا نسبت به سلامتی خود حساس باشند و امید به زندگی در آقایان افزایش یابد.
تدبیر24»دکتر سید کاظم فرهمند با اشاره به اینکه هفته سلامت مردان به این منظور نامگذاری شده است تا مردان نسبت به سلامتی خود حساس باشند و در غربالگری بیماریهای زمینه ای شرکت کنند، خاطر نشان کرد: سالهای گذشته که درگیر بیماری کرونا نبودیم برنامه های متنوعی در این هفته برای مردان در نظر گرفته می شد ، اما امسال اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه سلامت مردان به صورت مجازی و از طریق رسانه های جمعی انجام می شود.

دکتر فرهمند با اشاره به اینکه آقایان بیشتر از خانم ها در معرض بیماریهای قلبی عروقی ، کرونا ، حوادث و سوانح قرار دارند ، اضافه کرد: اقایان بالای 40 سال باید غربالگری برای بیماریهای قلبی عروقی را انجام دهند و از این موضوع با اهمیت نباید غافل شوند.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته سلامت مردان توجه به سلامت مردان در بیماری کووید19 است، اظهار کرد: مردان به دلیل اشتغال و مسائل معیشتی باید در محل کار حضور داشته باشند اما در برخی از مواقع به دلیل نگرانی برای از دست دادن کار و حرفه خود این بیماری را پنهان می کنند که این اتفاق زمینه ابتلا سایرین را به بیماری فراهم می کند.

دکتر فرهمند با اشاره به اینکه برای محدود کردن شیوع بیماری باید ابتدا بیماران را شناسایی و در مرحله بعدی اقدام به جدا سازی و درمان کرد اما اگر آقایان بیماری خود را پنهان کنند زمینه شیوع کاهش نمی یابد، ابراز کرد: براساس دستورات ابلاغی از ستاد ملی کرونا افرادی که امکان قرنطینه و جدا سازی ندارند می تواند از نقاهتگاه ها به صورت رایگان استفاده کنند.

وی ادامه داد: در مراکز قرنطینه تمام خدمات اقامت، پذیرایی و مراقبت رایگان انجام می شود بنابراین اطلاع رسانی در خصوص این موضوع باید به خوبی انجام شود.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در هفته سلامت مردان پخش پیام های زیر نویس در تلویزیون یکی از برنامه هایی است که در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تولید محتواهای آموزشی در فضای مجازی و ارائه آموزش غیر حضوری به پرسنل ادارات از دیگر برنامه های هفته سلامت مردان است. 

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها