بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت با توجه به ناپایداری جو و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته، میانگین کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (۷ اسفند ماه) در محدوده قابل قبول قرار دارد.
تدبیر24»پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز پنجشنبه (۷ اسفند ۹۹) کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از ناپایداری جو و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

در طول روز وزش باد مؤثر از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد و کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند. با حاکمیت جو ناپایدار همراه با احتمال بارش پراکنده تا اواخر وقت پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

در صبح روز جمعه (۸ اسفند ۹۹) با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل و تداوم ناپایداری جوی انتظار می‌رود کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌قبول قرار بگیرد. عدم وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد.

شایان‌ذکر است با کاهش تندی باد تا ساعات پایانی جمعه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

 به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۰ بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار  داشت.
آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۵ است و هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها