بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
باشگاه پاری سن ژرمن تا پایان دیدار برگشت برابر بارسلونا به ام باپه فرصت داد تا تصمیم نهایی خود را برای ماندن و یا جدایی اعلام کند.
تدبیر24»قرارداد کیلیان ام‌باپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

رئال مادرید سخت به دنبال جذب این بازیکن جوان فرانسوی  است این درحالی است که پاری سن ژرمن هم به دنبال متقاعد کردن او برای تمدید قرارداد است.

ام باپه تصمیم نهایی خود را برای ماندن و یا جدایی از پاری سن ژرمن نگرفته است. او تاکنون چند بار به پیشنهاد باشگاه فرانسوی برای مذاکره پاسخ منفی داده و آن را به تاخیر انداخته است.

باشگاه پاری سن ژرمن تا ۱۰ مارس یعنی بعد از پایان دیدار برگشت برابر بارسلونا به ام باپه فرصت داده که پاسخ نهایی خود را به باشگاه درباره ماندن یا جدایی اعلام کند.

پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بارسلونا با درخشش ام باپه با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا شانس بالایی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

طبق اعلام روزنامه مارکا پاری سن ژرمن رقم فروش ام باپه را هم تعیین کرده است و با کمتر از ۱۸۰ میلیون یورو این فوق ستاره خود را نخواهد فروخت.

رئال مادرید باتوجه به بحران مالی که به خاطر کرونا به وجود آمد به سختی می تواند که این رقم را پرداخت کند و شاید بازیکنانی از این تیم به عنوان بخشی از قرارداد راهی پاریس شوند.

برچسب ها: تدبیر24 ، ام‌باپه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها