بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت، آمریکا احتمالا ظرف چند هفته آتی تحریم‌های بیشتری را علیه روسیه اعلام می‌کند.
تدبیر24»جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره زمان اعلام تحریم‌های بیشتر احتمالی علیه روسیه گفت: این تحریم‌ها ظرف چند هفته و نه چند ماه اعلام می‌شوند. این یک روند در جریان است و همان طور که می‌دانید این روند شامل بررسی نه تنها دخالت روس‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ بلکه جایزه‌هایی که طبق گزارشات برای کشتن نیروهای آمریکایی در افغانستان تعیین کرده‌اند و همچنین حمله سایبری به شرکت نرم افزاری "سولار ویند" می‌باشد. در این روند عناصر بسیاری وجود دارند.

وی افزود: ما می‌خواهیم به تیم سایبری و تیم امنیت ملی زمان کافی برای تکمیل این روند را بدهیم. و بدون شک رئیس جمهور گزینه پاسخ دادن به روش و زمان دلخواه خود را دارد. اما به نظر من این تحریم‌ها ظرف چند هفته و نه چند ماه اعلام می‌شوند.

"آن نوبرگر"، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا برای تکنولوژی‌های سایبری و نوظهور پیش‌تر گفته بود: جامعه اطلاعاتی آمریکا به تحقیق درباره حمله سایبری به سازمان "سولار ویندز" ادامه می‌دهد و گمان می‌کند که یک تهدید پیشرفته احتمالا از سوی روسیه مسئول این حمله سایبری بوده است.

این در حالی است که مقامات روسیه بارها ادعاهای واشنگتن درباره مشارکت مسکو در این حمله سایبری را رد کرده‌اند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها