بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
بروز چین و چروک در اطراف دهان بسیار ناراحت کننده است که می‌توان با چند راهکار ساده خانگی آن را برطرف کرد.
تدبیر24»احساسات و ابراز آن، در شکل چین و چروک که بیشتر با افزایش سن ظاهر شده و باعث ناراحتی و اضطراب زنان می‌شود، تأثیرات خود را بر روی صورت ما می‌گذارد؛ این موضوع باعث می‌شود تا خانم‌ها از همه روش‌های ممکن برای از بین بردن این چین و چروک‌ها از جمله دستورالعمل‌های طبیعی به ویژه برای چروک اطراف دهان استفاده کنند که در این گزارش با این روش‌ها آشنا خواهیم شد.

روغن نارگیل

فواید روغن نارگیل برای پوست بسیار است و از آنجا که به مرطوب سازی پوست کمک می‌کند، برای از بین بردن چین و چروک‌های اطراف دهان مفید خواهد بود. ماساژ دادن اطراف دهان با کمی روغن نارگیل و ماندن آن بر روی پوست در طول شب، روش ایده آلی برای از بین بردن چین و چروک‌هاست.

آبلیمو

آبلیمو فواید بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید  آبلیمو را بر محل چروک بمالید و برای مدتی صبر کنید، سپس اطراف دهان را با آب بشوئید تا چین و چروک اطراف دهان خود را برطرف کنید.

برخی از ادویه‌ها

با مخلوط کردن ۱ قاشق غذاخوری ادویه پودر شده با ۳ قاشق غذاخوری عسل و قرار دادن آن بر روی پوست صورت به مدت ۲۰ دقیقه یا حتی یک شب، می‌توانید برخی ادویه‌ها مانند دارچین و زردچوبه را به برنامه ضد پیری خود اضافه کنید و از چین و چروک اطراف دهانتان خلاص شوید.

سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ به سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک کمک می‌کند، به این ترتیب که تخم مرغ را مستقیماً بر روی پوست اطراف دهان و چشم بمالید و پس از مدت ۳۰ دقیقه آن را با آب گرم شستشو دهید؛ این دستور العمل را می‌توان تکرار کرد تا به نتایج مطلوب رسید.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها