بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
بازیکن بارسلونا که به صورت قرضی در نیس بازی می کند تاکید کرد که حتی بازی های تیم سابق خود را دنبال نمی کند.
تدبیر24»ژان کلر تودیبو امید زیادی داشت که بتواند فرصت بازی در بارسلونا را به دست آورد اما او نتوانست خود را به ترکیب اصلی برساند. این بازیکن جوان اکنون به صورت قرضی در نیس بازی می کند.

او درباره بازگشت به بارسلونا گفت: در شرایط کنونی اصلا به بازگشت فکر نمی کنم. تنها می خواهم روی نیس تمرکز کنم و امیدوارم که به این تیم کمک کنم.

تودیبو درباره شانس بارسلونا برای جبران شکست برابر پاری سن ژرمن گفت: با صداقت بگویم که به هیچ چیزی که در ارتباط با بارسلونا باشد فکر نمی کنم. حتی بیشتر بازی های این تیم را تماشا نمی کنم. تمرکزم تنها روی نیس است. تنها بعضی از بازی های بارسلونا را آن هم به خاطر حضور اومتیتی، عثمان دمبله و لینگلت نگاه می کنم چرا که آنها دوستان من  هستند.

او در پایان گفت: دیدار بارسلونا برابر پاری سن ژرمن به هیچ وجه برای من مهم نیست. اگر بارسلونا برنده شود که خوب است و اگر هم شکست خورد که من مسئول آن نیستم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها