بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
باتوجه به جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از یوونتوس از لیگ ستارگان قطر به عنوان یکی از مقصدهای او یاد شد.
تدبیر24»کریستیانو رونالدو برای سومین سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا با یووه ناکام ماند.

رونالدو با رئال مادرید ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد اما در یوونتوس نتوانست عملکرد خوبی در این رقابت داشته باشد.

یووه در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر پورتو در یک هشتم حذف شد و نتوانست به جمع هشت تیم راه پیدا کند.

بعد از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از تیمش بسیار جدی شده است.

سایت sportcafe۲۴  اعلام کرد که رونالدو سه راه حل بیشتر ندارد؛ یا اینکه به منچستر یونایتد برگردد و یا اینکه راهی لیگ ستارگان قطر شود و یا اینکه راهی لیگ آمریکا شود.

این سایت با تاکید جدایی رونالدو از یوونتوس، از لیگ ستارگان قطر به عنوان یکی از مقصدهای اصلی این فوق ستاره پرتغالی یاد کرد.

رونالدو ۳۶ سال سن دارد. او یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد. رقم بالای دستمزد این بازیکن باعث شده است تا یووه در این شرایط مالی سخت ناشی از کرونا به فروش او علاقه داشته باشد.

البته در یکی دو روز اخیر بعضی از رسانه ها هم از علاقه رونالدو برای بازگشت به رئال مادرید نوشتند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها