بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور از اواسط روز سه شنبه خبر داد.

تدبیر24»صادق ضیاییان در گفت‌و گو با ایسنا، درباره وضعیت آب و هوایی کشور، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی امروز در برخی مناطق استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، گلستان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، شرق سمنان و دامنه های البرز در استانهای البرز، تهران و قزوین ابرناکی گاهی همراه با وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: روز شنبه در خراسان شمالی، رضوی، ابرناکی بارش باران و وزش باد و در استانهای خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و هرمزگان ابرناکی و بارش خفیف باران رخ خواهد داد. یکشنبه نیز بارش پراکنده در خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: روز دوشنبه و سه شنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است. اواسط روز سه شنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود. سه شنبه در آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود. امروز شمال خلیج فارس و از شنبه تا دوشنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (یکم فروردین سال ۱۴۰۰) نیز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد در بعدازظهر  با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها