بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
اقامت در ویلایی لوکس و مجهز به تنهایی می تواند تجربه سفری دل انگیز و هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. سفر به مناطق شمالی کشور معمولا با محدودیت های تفریحی مواجه می شود و به جز قدم زدن در ساحل و گشتن در جنگل انتخاب دیگری برایتان باقی نمی گذارد در این شرایط یک ویلای مجهز به استخر، سونا، جکوزی، میزبیلیارد، فوتبال دستی، باربیکیو، آلاچیق و ... می تواند خاطراتی ماندگار را برایتان رقم بزند در این مطلب میخواهیم درباره اجاره روزانه ویلاهای لوکس در شهرهای شمالی مسافر خیزی مانند رامسر، محمودآباد و نوشهر صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا با جنبه ای دیگر از سفر به شمال آشنا شوید.

اقامت در ویلایی لوکس و مجهز به تنهایی می تواند تجربه سفری دل انگیز و هیجان انگیز را برای شما رقم بزند. سفر به مناطق شمالی کشور معمولا با محدودیت های تفریحی مواجه می شود و به جز قدم زدن در ساحل و گشتن در جنگل انتخاب دیگری برایتان باقی نمی گذارد در این شرایط یک ویلای مجهز به استخر، سونا، جکوزی، میزبیلیارد، فوتبال دستی، باربیکیو، آلاچیق و ... می تواند خاطراتی ماندگار را برایتان رقم بزند در این مطلب میخواهیم درباره اجاره روزانه ویلاهای لوکس در شهرهای شمالی مسافر خیزی مانند رامسر، محمودآباد و نوشهر صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا با جنبه ای دیگر از سفر به شمال آشنا شوید.

اجاره ویلای لوکس در رامسر

رامسر از شهرهای پرطرفدار و مسافرخیز شمال کشور است که تفریحاتی مانند مراکز خرید مدرن، پارک آبی و تله کابین به دیدنی های طبیعی آن مانند جنگل دالخانی، آبشار سیاسرت، روستای جواهرده و ... اضافه شده است. ویلاها و شهرک های لوکس این شهر نشان دهنده محبوبیت آن در میان ساکنان پایتخت است. اما اگر در رامسر ویلا ندارید اصلا نگران نباشید رزرو ویلا در رامسر به راحتی آب خوردن است. کافیست به سایت رومیتا به آدرس roomita.com مراجعه کنید و شهر رامسر را جستجو کنید تا لوکس ترین ویلاهای رامسر تا اقتصادی ترین آنها برای شما نمایش داده شود. رومیتا یکی از با سابقه ترین سایت های اجاره ویلا در شمال و سایر مناطق کشور است که با اخذ مجوزهای لازم سالهاست در این حوزه مشغول به فعالیت است.

این سایت با دادن اطلاعات کامل و جزئی در همه زمینه ها، نمایش عکس های کافی از هر ویلا، تنوع بالا، قیمت گذاری واضح و عادلانه و ضمانت بازگشت وجه در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام تحویل ویلا، توانسته مسافران زیادی را اسکان دهد و رضایتشان را جلب کند. فرآیند اجاره کاملا به صورت آنلاین از طریق همین سایت انجام می شود. این سایت با فراهم کردن امکان چت با صاحبخانه و پشتیبانی آنلاین و تلفنی 24 ساعته پاسخگو مسافران در تمام طول سفر و قبل از آن است.

اما ویلاهای لوکس رامسر چه ویژگی هایی دارند؟ شما می توانید به دنبال ویلایی با دکوراسیون خاص، چند طبقه با استخر روباز یا سرپوشیده و یا هردو باشید. میتوانید میز بیلیارد و فوتبال دستی هم به لیست خواسته های خود اضافه کنید. آلاچیق و فضای سبز خصوصی نیز در ویلاهای رامسر قابل جستجو هستند. اما اگر همه این ویژگی ها مورد نیازتان نبود و تنها یک یا چند مورد را می خواستید لازم نیست به دنبال گرانترین و لوکس ترین ویلای رامسر باشید بسیاری از ویلاها هستند که تنها برخی از ویژگی ها را به مسافران ارائه می دهند و قیمت مناسبتری هم دارند.

اجاره ویلاهای لوکس محمودآباد

محمودآباد هم با روستاهای اطرافش مانند روستای بونده و اهلم از شهرهای پرطرفدار، سرسبز و مسافر خیز شمال کشورمان است که ویلاهای بسیار جذاب و لوکسی هم دارد. برای اجاره ویلا در محمودآباد بازهم می توانید به سادگی از طریق سایت رومیتا اقدام کنید و از میان تنوع بالای ویلاهای این منطقه ویلای مورد پسندتان را جهت اجاره روزانه انتخاب و رزرو کنید.

اکثر ویلاهای این منطقه هم مجهز به استخر و سونا و میز بیلیارد هستند و امکانات تفریحی کافی را برای شما فراهم می کنند. تنوع بالای این ویلاها چه از لحاظ قیمت و چه ظاهر و کیفیت انتخاب را برایتان ساده میکند. توصیه ما این است که در اگر در تعطیلات تابستانی عازم محمودآباد شده اید حتما یک ویلای استخردار رزرو کنید و لذت ببرید.

وقتی از سایت رومیتا اقدام به اجاره ویلا می کنید لازم نیست نگران قیمت باشید. قیمت گذاری ها در این سایت کاملا توسط صاحب ویلا انجام می شود و سایت رومیتا در آن دخالتی ندارد. اما به دلیل تعداد بالای ویلاها در این سایت صاحبخانه ها می کوشند که با پایین آوردن قیمت در رقابت پیروز شوند و نظر مسافران را جلب کنند پس شما می توانید اقتصادی ترین قیمت ها را در رومیتا مشاهده کنید.

اجاره ویلاهای لوکس و مجهز نوشهر

اجاره روزانه ویلا در نوشهر نیز از این قاعده مستثنی نیست و رومیتا در این شهر زیبای شمال هم تنوع بالایی از ویلاها را به مسافران ارائه می دهد. می دانیم که انتخاب از میان ویلاهایی که امکانات یکسانی دارند و از آن مهم تر انتخاب تنها از روی عکس ویلاها کار دشواری است. رومیتا به همین منظور همه مسافران خود را به ثبت نظر صادقانه اشان درباره هر ویلا در سایت تشویق می کند. در زیر مشخصات هر ویلا نظرات مسافران و امتیاز آنها به ویلا کاملا صادقانه ثبت شده است و شما می توانید با مطالعه این نظرات که از سمت کسانی است که در این ویلاها اقامت داشته اند، بهترین تصمیم را بگیرید.

اما از ویلاهای لوکس نوشهر چه انتظاری باید داشته باشید؟ تنوع ویلاهای اجاره ای در نوشهر بسیار بالاست و از شهرهای دیگر بیشتر است. اجاره یک ویلا با ویو رو به دریا یا جنگل، ویلای استخردار کنار دریا و حتی ویلا با معماری منحصر به فرد در این شهر امکان پذیر است. شما می توانید بیش از 4 صفحه ویلا در نوشهر را در سایت رومیتا مشاهده کنید. این طیف گسترده و تنوع بالا منجر به تنوع زیاد قیمت ها هم شده و شما به راحتی می توانید یک ویلای اقتصادی در این شهر اجاره کنید.

امیدواریم که مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد و با امکانات ویلاهای لوکس شمال ایران که به صورت روزانه اجاره داده می شوند و نحوه اجاره آنها آشنا شده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی سایت رومیتا هم به صورت آنلاین و هم تلفنی در تماس باشید. سفری خوش را برایتان آرزو می کنیم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها