بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
معاون کل وزارت بهداشت گفت: 50 درصد شهرستان‌ها در وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.
تدبیر24»ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در ارتباط زنده تلویزیونی اظهار داشت: متاسفانه با 96 شهرستانی که امروز به شهرهای قرمز و زرد اضافه شدند اکنون 21 درصد شهرها به قرمز و زرد تبدیل وضعیت پیدا کردند و مجموع شهرهای قرمز و زرد به 227 شهرستان است درحالی که مجموع آبی و زرد 221 شهرستان است و 50 درصد شهرستان‌ها در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه 5 درصد شهرها در وضعیت آبی قرار دارند گفت: 13 مرکز استان قرمز و نارنجی تبدیل وضعیت پیدا کردند، شهرهای قرمز و نارنجی کلان شهرهایی هستند که از نظر جمعیت تراکم بیشتری دارند.

 حریرچی گفت: با موجی که عمدتا از جنوب غرب با ویروس جهش یافته شروع شده بود غرب را فرا گرفته بود، و در شمال کشور شیوع این بیماری نیز با سفرهای نوروزی را شاهد هستیم و علی رغم افزایش فعالیت بیمارستان‌ها در کشور موارد بستری و شیوع ابتلا آسانسوری شده است و تعطیلی مشاغل گروه دو و سه و چهار در شهرهای قرمز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرهای قرمز نیز خدمات ضروری حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

حریرچی گفت: 88 شهرستان در وضعیت قرمز و 54 شهرستان امروز نارنجی شده است و مجموع شهرهای نارنجی به 139 رسیده است. رعایت دستورالعمل‌ها و پرهیز از دورهمی و سفر و استفاده از وسایل نقلیه عمومی باید مدنظر قرار گیرد.

معاون وزیر بهداشت گفت: اگر موسسه‌ای تعطیل شود کارمندان باید در خانه بمانند و از تردد پرهیز کنند. الگوی ابتلا کاملا خانوادگی است و باید بیشتر مراقب سالمندان و افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای بود. در جلسه کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا درخصوص لغو طرح ترافیک تصمیم‌گیری می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها