بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش بازی خوبی برابر رئال مادرید ایفا نکرد و رئال مادرید با شایستگی به صعود رسید.
تدبیر24»در دور رفت مرحله  یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید توانست با نتیجه ۳ بر یک لیورپول را شکست دهد و گام بلندی برای صعود به مرحله بعد بردارد. ستاره رئال مادرید در این بازی وینیسیوس برزیلی بود که دو گل به ثمر رساند. دیگر گل رئال را هم آسنسیو به ثمر رساند. این درحالی بود که محمد صلاح تک‌گل تیم مهمان را وارد دروازه رئال مادرید کرد. 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت:  اگر می خواهید به نیمه نهایی راه پیدا کنید ، باید این حق را با شایستگی کسب کنید. ما برابر رئال مادرید خصوصاً در نیمه اول چنین کاری نکردیم و بازی خوبی ارائه نکردیم. تنها چیز خوب ، به غیر از گل زده ، این است که این فقط اولین مسابقه است و یک دیدار دیگر داریم.

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:  وقتی تیمم توپ را در اختیار داشت  فوتبالی را که بازی می کردیم دوست نداشتم. موقعیت سازی نکردیم. در چنین مواقعی ، شما باید دنبال خلق موقعیت باشید، باید فوتبال بهتری بازی می کردیم. امروز لیاقت ما بیشتر از این نبود. شاید بتوانیم در دیدار برگشت جبران کنیم و به خواسته خودمان برسیم.

بازی برگشت در انگلیس هفته آینده برگزار می شود تا تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها