بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
در سال‌های اخیر فضای مجازی به جولانگاه برخی سودجویان تبدیل شده و توانسته‌اند بسیاری از باورهای غلط را در ذهن مردم ایجاد کنند.
تدبیر24»متاسفانه در مورد نمک خوراکی تبلیغات سـودجویـانه‌ متعددی وجود دارد؛ از فروش نمک‌های تصفیه‌نشده تحت‌عنوان نمک‌دریای تصفیه‌نشده و انواع نمک‌های رنگی(صورتی، آبی و...) گرفته تا صحبت‌های نادرست و غیرعلمی در مورد عوارض مصرف نمک‌های یددار و از همه بدتر، اطلاعات نادرستی که در مورد فواید مصرف این نمک‌ها بر سلامت برای مصرف‌کنندگان مطرح می‌شود.
 
نمک‌هایی که در حال حاضر در دکان هر عطاری(همان صفحه‌های اینترنتی متعدد در فضای مجازی و حتی مغازه‌های سطح شهر) پیدا می‌شود و مصرف‌کننده با فهرست بلندبالایی از فواید سلامتی‌بخش آن روبه‌رو می‌شود؛ فهرست‌هایی که متخصصان پزشکی، تغذیه و صنایع‌غذایی می‌دانند بدون هیچ پشتوانه علمی و فقط با اهداف سودجویانه و گمراه‌کننده تهیه‌ شده‌اند و بررسی هر یک از آنها به سال‌ها مطالعه بالینی برای اثبات درستی ادعا نیاز دارد.
 
در توصیف کذب‌بودن این تبلیغات همین بس که بدانید بسیاری از این محصولات تأییدیه‌های وزارت بهداشت را ندارند و روی هیچ‌کدام از آنها لوگوی سازمان غذا و دارو و شماره پروانه بهداشتی ساخت را نمی‌بینید.
 
استفاده از عبارت تصفیه‌نشده روی بسته‌بندی این محصولات افتخاری برای تولیدکنندگان این محصولات به شمار می‌رود! گویی در فرآیند تصفیه نمک، انواع و اقسام ترکیبات شیمیایی به نمک‌های خوراکی افزوده می‌شود و در این محصولات خبری از این ترکیبات نیست!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها