بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
سنگربان رئال مادرید اعتراف کرد تیمش خوش شانس بوده که در دیدار برابر بارسلونا به پیروزی دست پیدا کرده است.
تدبیر24»جدال رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌ام لالیگا با نتیجه دو بر یک به سود رئال به پایان رسید تا این تیم موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در دقایق پایانی بازی بارسلونا همه جانبه حمله کرد و حتی توپ را هم به تیر دروازه کوبید.

کورتوا بعد از بازی گفت: ما از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستیم. نیمه دوم سخت بود. نتوانستیم گل سوم را به ثمر رسانیم و این کار ما را در دقایق پایانی سخت کرد. به خوبی تحمل کردیم. تیم ما می‌داند که چگونه بجنگد و مقاومت کند.

او ادامه داد: با آمدن گریزمان شرایط بارسلونا تغییر کرد. آن‌ها بعد از آنکه در دقیقه 60 گلزنی کردند، بیشتر حمله کردند و این کار ما را سخت کرد. در آخرین دقیقه توپ به تیر دروازه برخورد کرد و خوش شانس بودیم که دروازه ما باز نشد.

کورتوا درادامه گفت: سرمربی تیم همواره می‌گوید که یک تیم تنها 11 بازیکن در میدان نیست. ما نشان دادیم که از همه نظر تیمی متحد هستیم. ما در بازی‌های بزرگ به پیروزی می‌رسیم. یک گام بزرگ را برای قهرمانی برداشتیم. دیدار برگشت برابر لیورپول باقی مانده است و بعد از آن هم ختافه را پیش رو داریم که هر دو بازی بسیار حساس هستند.

او در پایان گفت: ما صدرنشین شدیم اما هنوز لالیگا به پایان نرسیده است و بازی‌های حساسی باقی مانده‌اند. ما اجازه ندادیم که مسی در این بازی گلزنی کند. هر حرکت او یک تهدید است. ما به خوبی مسی را مهار کردیم تا پیروز این بازی حساس شویم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها